اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

انجام فریضه الهی امر به معروف نیازمند باور قلبی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اینکه برخی نبود اعتبارات و بودجه را برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر بهانه می‌کنند، صحیح نیست چرا که انجام این فریضه الهی نیازمند باور قلبی است.

انجام فریضه الهی امر به معروف نیازمند باور قلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست مشترک شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطابق شرع مقدس و قوانین باید وارد عمل شده و پاسخگوی ستاد باشند.

وی گفت: ستاد احیا موظف است در چارچوب مقررات از مدیران در انجام معروفات در سطح اداری و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی مطالبه دینی و اجتماعی داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: اینکه برخی نبود اعتبارات و بودجه را برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر بهانه می‌کنند صحیح نیست چون این کار بیش از هر چیز باور قلبی می‌خواهد.

وی با طرح این سئوال که مگر با نبود بودجه نماز تعطیل می‌شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیز این چنین است و نباید با نبود بودجه تعطیل شود.

ابوحمزه ابراز داشت: راهکار احیای امر به معروف استفاده از ظرفیت‌ها و ظرفیت‌سازی است که آحاد مردم در مقابل آن مسئول هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت مطابق اصل هشتم قانون اساسی موظف به تأمین اعتبار و اجرای امر به معروف و نهی از منکر با رعایت حدود قانون است ولی متأسفانه تاکنون عملکرد کمرنگی داشته است.

انتهای پیام/89002/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول