اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 18 بقعه متبرکه استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی در 18 بقعه متبرکه استان زنجان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 18 بقعه متبرکه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ،حجت‌الاسلام علی باقری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در فصول مختلف سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره در طول سال طرح نشاط معنوی است، اضافه کرد: این طرح ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این طرح از دهم خرداد آغاز شده است، اضافه کرد: تا 30 خرداد ثبت‌نام از دانش‌آموزان متقاضی برای حضور در این طرح ادامه دارد. با پیش‌بینی‌های صورت گرفته اجرای طرح نشاط معنوی به مدت 45 روز در بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود.

باقری در ادامه با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در 18 امامزاده و بقعه متبرکه استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده طرح مذکور در زنجان، طارم، ابهر و خدابنده اجرایی می‌شود. این برنامه در جوار بقاع متبرکه شاخصی همچون امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، بقعه قیدار نبی (ع)، امامزاده ابراهیم سجاد (ع) و امامزاده زیدالکبیر (ع) ابهر اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح نشاط معنوی ارتقای سطح نشاط دانش‌آموزان است، اضافه کرد: اجرای این برنامه علاوه بر ایجاد نشاط در دانش‌آموزان موجب افزایش انگیزه آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی در طرح نشاط معنوی حضور داشتند، گفت: پیش‌بینی می‌شود، امسال تعداد دانش‌آموزان بیشتری در این طرح شرکت کنند.

باقری با بیان اینکه برای اجرای طرح نشاط معنوی اقدامات اجرایی از پنج تا شش ماه قبل آغاز شده است، اضافه کرد: برنامه‌های اجرایی در قالب طرح نشاط معنوی ویژه دختران و پسران دانش‌آموز به صورت مجزا اجرا می‌شود. با توجه به اینکه بخشی از مدت زمان طرح نشاط معنوی در ماه رمضان است، از همین رو به مناسبت این ایام نیز برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول