اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

تلفات رانندگی در زنجان کاهش 4 درصدی یافته است

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: تلفات رانندگی این استان طی دو ماه گذشته در سال‌جاری در مقایسه با همین مدت در سال گذشته 4.44 درصد کاهش یافته است.

تلفات رانندگی در زنجان کاهش 4 درصدی یافته است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، تعداد معاینات انجام شده ناشی از نزاع را در پزشکی قانونی استان زنجان یک‌هزار و 680 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: مراجعات نزاع‌ها در استان نسبت به دو ماه فروردین و اردیبهشت سال گذشته کاهش 87 نفری را نشان می‌دهد.

وی آمار معاینات ناشی از تصادفات رانندگی در سطح استان زنجان را از آغاز سال‌جاری تاکنون 830 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با همین مدت در سال گذشته بیش از 16 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به تلفات 43 نفری تصادفات رانندگی از آغاز سال‌جاری تاکنون گفت: شش نفر از این تعداد تلفات کودکان بوده‌اند.

این مسئول جنسیت 19 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی را در سال‌جاری زنجان زن اعلام کرد و افزود: 24 نفر هم از کشته‌شدگان مرد بوده‌اند.

فروزش با بیان اینکه اکثر تلفات رانندگی استان زنجان در جاده‌های برون‌شهری اتفاق افتاده است، اضافه کرد: از مجموع 43 کشته حوادث رانندگی 37 مورد آن در محورهای برون‌شهری روی داده است.

وی تعداد تلفات داخل شهری را از آغاز سال‌جاری تاکنون چهار نفر اعلام و ادامه داد: دو نفر هم در جاده‌های روستایی و خاکی جان خود را بر اثر تصادفات رانندگی از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به فوت 14 نفر در محل حادثه در تصادفات رانندگی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: شش نفر از حادثه‌دیدگان در حین انتقال به مراکز درمانی و 23 نفر هم در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول تعداد رانندگان کشته شده در تصادفات رانندگی را از آغاز سال‌جاری 17 نفر اعلام و و اضافه کرد: چهار نفر از مجموع تلفات تصادفات رانندگی عابر و 22 نفر هم سرنشین بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول