اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

انتخابات روز جمعه زنجان بدون هیچ مورد امنیتی برگزار شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: انتخابات روز 24 خرداد ماه استان زنجان بدون هیچ مورد امنیتی و در کمال صحت و سلامت کامل برگزار شد.

انتخابات روز جمعه زنجان بدون هیچ مورد امنیتی برگزار شد

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به حماسه خلق شده در روز جمعه توسط مردم استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس با تجربیات خوبی که از انتخابات گذشته به دست آورده بود و با هماهنگی مسئولان شورای تامین استان زنجان به خلق این حماسه کمک کرد.

وی حماسه خلق شده توسط مردم ایران را در انتخابات 24 خرداد ماه در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: این حماسه توطئه‌های دشمنان را بر ضد نظام خنثی کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به دوره‌های آموزشی برگزار شده برای نیروهای پلیس در مورد انتخابات اشاره و تصریح کرد: این آموزش‌ها و از آن مهم‌تر تعامل خوب مردم با پلیس موجب شد این انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی در استان زنجان برگزار شد.

وی به جشن برگزار شده طی شب گذشته در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: این جشن با حضور جوانان و با همراهی نیروی انتظامی در برخی نقاط شهر از جمله شهرک کارمندان و خیابان‌های وسط شهر برگزار شد.

صالحی جشن برگزار شده در سطح شهر را بعد از خلق حماسه سیاسی طبیعی دانست و اضافه کرد: این جشن با رعایت همه موارد به خوبی در سطح شهر برگزار شد.

وی به تشکرهای متعدد مردم در جشن‌های برگزار شده در سطح شهر از تامین‌کنندگان امنیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تقدیر مردم از نیروی انتظامی بیانگر رابطه، پیوستگی و پیوند عمیق نیروی انتظامی با مردم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان از همه کسانی که به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه کمک کردند از جمله اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

وی تاکید کرد: انتخابات روز 24 خرداد ماه استان زنجان بدون هیچ مورد امنیتی و در کمال صحت و سلامت برگزار شده و هیچ گزارش تخلفی به پلیس ارائه نشده است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول