اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در کمیته امداد امام خمینی خبر داد

ارائه خدمات محله‌محور توسط کمیته امداد در کشور

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی و موسسات عام‌‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: فعالان این مجموعه تلاش می‌کنند که خدمات کمیته امداد به شکل محله‌محور ارائه شود و اقشار مختلف مردم از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات محله‌محور توسط کمیته امداد در کشور

حمید نصیری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تشکیل شد، اظهار داشت: در سال جاری بیش از 1 هزار و 500 مرکز نیکوکاری محله در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود به طوری که خدمات به صورت محله‌محور در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد. در آذربایجان غربی 44 مرکز نیکوکاری محله راه‌اندازی می‌شود.

نصیری با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در کشور، محله‌محور می‌‌شود، افزود: مراکز نیکوکاری محلات تشکیل می‌شود به طوری که با راه‌اندازی این مراکز تلاش می‌شود همه مشکلات خانواده‌های زیرپوشش در مدت زمان کمتری رفع شود و دغدغه‌هایشان زودتر حل شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای موفق و ثمربخش این طرح نهایت تلاش خود را می‌کنیم ولی مردم در موفق بودن آن نقش‌‌آفرین هستند، افزود: در این طرح، یک نفر به عنوان معتمد محل، مامور اجرای طرح‌های مردمی کمیته امداد است به همین دلیل مدعی هستیم که کمیته امداد برخاسته از بین مردم بوده و از این به بعد نقش آنها به مراتب بیشتر می‌شود.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و موسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی به کارگیری ظرفیت‌های مردمی را خواستار شد و اظهار داشت: چنانچه تشکل‌های مردم‌نهاد و غیردولتی به یاری مسئولان بشتابند امور با سرعت عمل بیشتری انجام گرفته و رضایت عمومی از خدمات نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول