اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای طرح «قرآن در خانه» توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح «قرآن در خانه» توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی آغاز شده است.

اجرای طرح «قرآن در خانه» توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در سال جاری، اظهار داشت: اجرای طرح «قرآن در خانه» از 31 اردیبهشت ماه سال جاری از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در استان آغاز شده است.

وی به اجرای طرح «قرآن در خانه» توسط کمیته امداد آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و بهره‌مندی از آموزه‌های آن، در میان 200 نفر از دختران غیر محصل استان و در زمینه‌های ترجمه، حفظ و مفاهیم اجرا می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: این طرح از 31 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و در شش مرحله برگزار می‌شود و هر مرحله از آن چهار ماه به طول می‌انجامد که پس از هر مرحله با برگزاری آزمون و احراز حد نصاب نمره، فرد امکان ورود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

وی به جوایز این طرح نیز اشاره کرد و افزود: به برگزیدگان نهایی این طرح، سفر به عتبات عالیات به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

حسین‌زاده به ضرورت ساماندهی اوقات فراغت افراد زیر پوشش کمیته اشاره کرد و افزود: به این منظور در تابستان امسال اردوهای داخل استانی با ظرفیت حدود یک هزار و 710 نفر خواهیم داشت که در نهایت نمایشگاه‌هایی نیز برگزار خواهیم کرد تا دستاوردهای مددجویان هر شهرستان در قالب غرفه‌های مشخص شهرستانی، در معرض دید عموم قرار گیرند.

وی با بیان این مطلب، از برگزاری اردوهای خارج از استان در تابستان امسال نیز خبر داد و گفت: در کنار اردوهای داخل استانی، به برخی از استان‌های همجوار نظیر استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان و مازندران نیز به منظور ساماندهی اوقات فراغت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی، اردوهای تفریحی اعزام خواهیم کرد.

حسین‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره سرود در تابستان امسال، تصریح کرد: این جشنواره در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود از استقبال چشمگیری نیز برخوردار باشد.

وی ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان را در فصل تابستان بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: پرداختن به این مسئله مهم در ارتباط با قشر کم توان مالی جامعه اهمیت بیشتری می‌یابد.

حسین‌زاده بر لزوم برنامه ریزی‌های دقیق برای ایجاد برنامه‌های مفرح و مفید به این افراد تاکید کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی برنامه‌‌ریزی‌های بسیار منظمی برای ساماندهی اوقات فراغت این افراد در نظر گرفته است.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول