اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

واگذاری مسکن مهر با اولویت مددجویان کمیته امداد باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری مسکن مهر با اولویت مددجویان نهادهای حمایتی باشد و تلاش ما بر این است که مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد استان در آینده برطرف شود.

واگذاری مسکن مهر با اولویت مددجویان کمیته امداد باشد

سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اشاره‌ای به مشکلات مسکن مهر مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان کرد و اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه فنی مسکن مهر استان وجود دارد که نباید مردم تاوان آن را پس دهند.

وی اقدام دولت در زمینه ایجاد مسکن مهر را کاری بزرگ دانست و گفت: نباید با برخی کم‌کاری‌ها این اقدام بزرگ دولت را زیر سئوال ببریم از این رو نباید در استان از کمترین مشکل در ساخت واحدهای مسکونی و پیگیری برای رفع آن‌ها کوتاهی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی مشکلات واحدهای مسکن مهر این استان از سوی مسئولان راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مربوطه را لازم و ضروری دانست و افزود: باید حامی مردم باشیم نه پیمانکاری که به درستی کار خود را انجام نداده و در این بین عده زیادی از این قشر را سرگردان کرده است.

صابری در ادامه مشکلات بزرگ را مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی دانست و گفت: من مخالف این هستم که همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در یک مجتمع سکونت داشته باشند اما ضروری است که مشکلات آن‌ها رفع شود. 

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از وضعیت مبهم واحدهای مربوط به این قشر گفت: همان‌گونه که از نام آن‌ها پیدا است این‌ها عده‌ای افراد مستضعف هستند که باید مشکلشان را برطرف کنیم و اجازه ندهیم بیش از این به آن‌ها ظلم شود.

صابری افزود: تعداد 24 واحد مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی است که باید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشیده شود.

وی از مسئولان راه و شهرسازی خواست تا در کاری ضربتی واحدهایی را برای این افراد در نظر بگیرند که از نظر پیشرفت کاری در حال اتمام باشند و اولویت در واگذاری واحدهایی که اکنون مراحل پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارند، با مددجویان باشد.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول