اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا خبر داد

برگزاری «طرح فلاح» با حضور 1000 مددجوی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد دنا از شرکت بیش از 1000 مددجوی این نهاد حمایتی در شهرستان خبر داد.

برگزاری «طرح فلاح» با حضور 1000 مددجوی کمیته امداد

مجتبی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت از برگزاری جلسه طرح فلاح برای بیش از 1000 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: استقبال جوانان از این طرح بسیار مناسب و رضایت‌بخش بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا تصریح کرد: کمیته امداد با هدف تقویت بصیرت دینی در میان مددجویان بویژه جوانان، ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و مصون‌سازی آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی اقدام به برگزاری جلسه‌های طرح فلاح کرده است.

وی، اظهار کرد: این جلسات به صورت دوره‌ای با حضور مبلغین دینی در منزل مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.

امینی تصریح کرد: در همین راستا در سال گذشته تعداد یک هزار و 39 نفر از مددجویان در سنین مختلف از برنامه‌های آموزشی فرهنگی این طرح بهره‌مند شدند.

امینی به برنامه‌های ارائه شده به مددجویان در این طرح و اهداف آن اشاره کرد و گفت: محتوای برنامه‌های ارائه شده در جلسات طرح فلاح مباحث اعتقادی اخلاقی، فقهی، سیره ائمه اطهار و برگزاری مراسم ادعیه و قرائت قرآن است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا تحکیم و صیانت از نهاد خانواده و گسترش فرهنگ کار و تلاش را از دیگر اهداف برگزاری این جلسات عنوان کرد.

وی تصریح کرد:  تعداد 94 خانوار در سال گذشته در این طرح شرکت کردند که مبلغ 14 میلیون ریال به عنوان مساعدت مالی و هزینه پذیرایی جلسات خانگی به آن‌ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/82011/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول