اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

احداث 650 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 650 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم این نهاد در استان احداث شده است.

احداث 650 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بیشتر خدمات ارائه شده کمیته امداد به مناطق محروم بوده و در سال گذشته 650 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در مناطق محروم ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد حمایتی وظیفه دارد تا در تمامی نقاط استان به خصوص در مناطق محروم  نیازمندی‌ها را شناسایی کرده و اقدام به رفع آن‌ها کند.

وی با بیان اینکه ضریب محرومیت در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد بین 6، 7 و 8 است، اضافه کرد: در استان ضریب 9 محرومیت وجود ندارد.

فرهادی با اشاره به اینکه سال گذشته 650 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم احداث شده است، تصریح کرد: به طور کلی 56 درصد از خدمات ارائه شده در کمیته امداد مربوط به مناطق محروم‌تر و نیازمندان این مناطق است.

وی، خدمات ارائه شده به مددجویان و نیازمندان مناطق محروم را خدمات مسکن، فرهنگی، اشتغال، درمان و کارگشایی عنوان کرد و افزود: با کمک دیگر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان می‌توان محرومیت را در استان ریشه‌کن و همه مناطق محروم را بدون ضریب محرومیت اعلام کرد. 

فرهادی تصریح کرد: براساس ضریب محرومیت و نیازسنجی مناطق محروم باید اعتبارات توزیع شود و در این راستا دیگر ادارات برای رفع محرومیت این مناطق حمایت خود را اعلام دارند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواهان تعامل بیشتر با شرکت‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان از جمله اداره راه، برق، آب، گاز و سازمان‌های برنامه‌ریز برای طرح مشکلات مناطق محروم و تلاش همگانی برای رفع آنها شد.

وی دیدار چهره به چهره مسئولان و مدیران با محرومین را ارزشمند دانست و گفت: ورود مدیران ارشد استانی به مناطق محروم و دیدار با نیازمندان این مناطق موجب آشنایی مسئولان با نیازمندی‌ این مناطق شده و اثربخشی بهتری در رفع مشکلات دارد.

فرهادی در پایان پیشنهاد کرد: در ستاد بحران مشکلات مناطق محروم بیان شود تا با تعامل دیگر ادارات آمادگی مدیریت بحران‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/82011/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول