اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان خبر داد

کمک 200 میلیارد ریالی مردم هرمزگان به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان از جذب 200 میلیارد کمک مردمی به این نهاد خبر داد و گفت: اگر نقش اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع نشریات نبود شاید این موفقیت حاصل نمی‌شد.

کمک 200 میلیارد ریالی مردم هرمزگان به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی موصلی صبح امروز طی بازدیدی از خانه مطبوعات خانه مطبوعات هرمزگان از جذب 200 میلیارد کمک مردمی به این نهاد خبر داد و اظهار داشت: این درآمدها در قالب صدقات، طرح اکرام ایتام، کمک به بیماران صعب العلاج و ... به حساب کمیته امداد واریز شد.

 وی افزود: تک تک خبرنگاران در این خدمتی که به خانواده‌های نیازمند صورت گرفته سهیم هستند و به نوعی در این کار خیر و خداپسندانه دخیل بوده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به پایدار نبودن بعضی شغل‌ها برای برخی خانواده‌ها، خاطرنشان کرد: ضعفی که در برخی شغل‌ها وجود دارد باعث می‌شود که خیلی از خانواده‌ها به علت نبود منبع درآمد در شرایط خاصی به کمیته امداد مراجعه کنند.

موصلی یادآور شد: سازمان‌ها در مقابل اجتماع مسئولیت‌هایی دارند که باید پاسخگوی نیاز مردم باشند و کمیته امداد نیز دراین خصوص مسیر خود را به سمت جلو حرکت می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به ترویج فرهنگ نودوستی و انفاق اظهار داشت: در پشت اهداف و برنامه‌های تدوین شده باید به توسعه و گسترش فرهنگ تاکید فراوانی شود چرا که به ما در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی کمک خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان ادامه داد: خانه  مطبوعات می‌تواند با ابزاری همچون رسانه‌ها که در اختیار دارد زمینه تعاملات دو جانبه را فراهم کند.

موصلی همچنین از ایجاد تفاهمنامه بین خانه مطبوعات و کمیته امداد امام خمینی درخصوص آموزش و ... خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این دو نهاد بتوانند در کنار یکدیگر درحوزه‌های مختلفی از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببرد.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی نشریات استان گام‌های بلند و موثری را بردارد.

وی همچنین به جایگاه روابط عمومی کمیته امداد اشاره و گفت: برنامه‌هایی در این حوزه تدوین شده که روابط عمومی‌های امداد در شهرستان‌ها آموزش ببینند که در این خصوص هم از ظرفیت‌های خانه مطبوعات استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/88007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول