اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گردشگری شهرداری تبریز خبر داد

انجام مطالعات به منظور تامین برند گردشگری در تبریز

مدیر گردشگری شهرداری تبریز گفت: انجام مطالعات به منظور تامین برند گردشگری و تحقیقات در خصوص تدوین تاریخچه خانه‌های قدیمی از اولویت برنامه‌های گردشگری شهرداری است.

انجام مطالعات به منظور تامین برند گردشگری در تبریز

محمدرضا عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: کلاس‌های آموزشی گردشگری برای بیش از یکصد نفر از فارغ‌التحصیلان گردشگری برگزار می‌شود.

مدیر گردشگری شهرداری تبریز گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی همگانی گردشگری و استفاده از فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت گردشگری به منظور آگاهی به مردم و گردشگران تبریزی در نظر داریم لحظات خوشی را برای مهمانان رقم بزنیم و زمینه اشتغال بیش از یکصد فارغ‌التحصیل مدیریت گردشگری را فراهم آوریم.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار در کل کشور این تعداد از فارغ‌التحصیلان گردشگری به‌کارگیری می‌شوند.

عیوضی گفت: با توجه به دستورات اکید شهردار تبریز تمام امکانات را برای پذیرایی از مهمانان تابستانی شهر تبریز فراهم آورده‌ایم تا همه گردشگران تبریز را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

وی تصریح کرد: تدوین برنامه گردشگری برای کلانشهر تبریز و انجام مطالعات به منظور تامین برند گردشگری و تحقیقات در خصوص تدوین تاریخچه خانه‌های قدیمی از اولویت برنامه‌های گردشگری شهرداری است.

مدیر گردشگری شهرداری تبریز تاکید کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی و گردشگری توسط شهرداری زمینه را برای پذیرایی از مهمانان شهرمان مهیا ساخته است و گردشگران با شهری کامل از فضاهای زیبای شهرسازی، فرهنگی، تاریخی و حتی مدرن در این شهر برخورد می‌کنند؛ به همین دلیل است که شهر تبریز با مردم با فرهنگ خود به عنوان توسعه‌ یافته‌ترین شهر کشور معرفی شده است. 

انتهای پیام/60001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول