اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان تاکید کرد:

بهره‌برداری از 6 سایت بزرگ گردشگری در نقاط مختلف اصفهان

استاندار اصفهان راه‌اندازی سایت‌های گردشگری را از مهم‌ترین اقدامات این استان در راستای توسعه صنعت گردشگری دانست و تصریح کرد: 6 سایت بزرگ گردشگری در نقاط مختلف استان آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از 6 سایت بزرگ گردشگری در نقاط مختلف اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه بررسی مشکلات سایت‌های گردشگری استان که با حضور کارشناسان این حوزه در استانداری برگزار شد، بر تلاش در راستای توسعه صنعت گردشگری تأکید کرد.

استاندار اصفهان افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با پرهیز از قطبی‌نگری، در جهت ایجاد وحدت رویه برای توسعه صنعت گردشگری اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالای گردشگری در استان اصفهان زمینه ساز مناسبی برای اشتغال پایدار در این حوزه است، اذعان داشت: اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در بخش صنایع دستی و گردشگری برخوردار است.

علیرضا ذاکر اصفهانی راه‌اندازی سایت‌های گردشگری را از مهم‌ترین اقدامات استان در راستای توسعه صنعت گردشگری دانست و تصریح کرد: 6 سایت بزرگ گردشگری در نقاط مختلف استان آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک سایت‌های گردشگری در سطح استان راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: توسعه و گسترش تعداد سایت‌های گردشگری در سطح شهر‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت استان به شمار می‌رود.

ذاکر اصفهانی ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته بر تلاش مدیران ذی‌ربط برای بررسی بیشتر مشکلات و تنگناهای سایت‌های گردشگری و همت مضاعف جهت برطرف کردن این مشکلات تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: استان اصفهان تولیدات بسیار خوبی داشته و در حال حاضر در وضعیت اقتصادی مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول