اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز عنوان کرد

تبریز شهر هدف گردشگری ایران در تابستان امسال

شهردار تبریز گفت: در تابستان امسال تبریز به یکی از شهرهای هدف گردشگری تبدیل خواهد شد.

تبریز شهر هدف گردشگری ایران در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین که در نشست مدیران ارشد شهرداری سخن می‌گفت با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال شایسته از میهمانان و گردشگران از سوی شهرداری تبریز انجام گرفته است، از تبریز به عنوان یکی از گردشگر‌پذیرترین شهرهای ایران اسلامی در چند سال اخیر یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سایه تحولات عمرانی، خدماتی و رفاهی ایجاد شده در حوزه مدیریت شهری تبریز در سال‌های اخیر این شهر در ردیف گردشگرپذیرترین شهرهای کشور قرار گرفته و همه ساله و در ایام نوروز و تابستان و حتی فصول دیگر سال مردم میهمان‌نواز تبریز پذیرای خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی از گوشه و کنار ایران و جهان هستند.

شهردار تبریز، برخورداری از اقلیم و آب و هوای مناسب و فرح‌بخش، غذاها و سوغات لذیذ، آداب و رسوم کهن و دیرین، صنایع دستی با ارزش، جاذبه‌های تاریخی و آثار و اماکن دیدنی متعدد و بی‌مانند را از جمله ویژگی‌های تبریز به عنوان جاذبه‌های گردشگری این شهر برای مسافران و گردشگران دانست.

وی افزود: در چند سال گذشته شهر تبریز با تکیه بر این ظرفیت‌ها و نیز تحولات ایجاد شده در حوزه عمران و مدیریت شهری به شهر جاذب گردشگر در کشور تبدیل شده است.

نوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرداری در تابستان امسال برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران گفت: در ایام تعطیلات تابستانی امسال نیز تلاش خواهیم کرد با همکاری دیگر دستگاه‌ها ضمن آماده‌سازی شهر برای استفاده مناسب شهروندان، میهمانان و گردشگران تابستانی، زمینه را برای جذب بیشترین گردشگر فراهم کنیم.

 

لزوم حضور حداکثری مردم تبریز در انتخابات 24 خرداد

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر لزوم حضور حداکثری و پرشور مردم فهیم تبریز در انتخابات 24 خردادماه، این امر را زمینه‌ساز تحقق و خلق حماسه سیاسی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری دانست.

نوین با اعلام اینکه جهانیان به ویژه دشمنان ایران اسلامی چشم به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دوخته‌اند تا نمایش امسال ملت را به تماشا بنشینند، حضور حداکثری ، آگاهانه و توأم با بصیرت مردم غیور و همیشه در صحنه ایران در انتخابات پیش رو را لبیک عملی به پیام سال مقام معظم رهبری مبنی بر"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات همزمان ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی در 24 خرداد ماه صحنه آزمون دیگری از ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است و مردم بار دیگر با حضور حداکثری خود در این انتخابات حماسه ماندگار دیگری را خلق و فارغ از هر گرایش و دیدگاهی، بر عهد خود با انقلاب و ارزش‌های نظام تأکید خواهند کرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از این انتخابات تحت عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حماسه سیاسی سال‌های اخیر ایران یاد و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار ایران این بار نیز با حضور خود در صحنه انتخابات مهر تأئید دیگری بر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب خواهند زد و نمایش میلیونی آنان در پای صندوق‌های رأی بهترین و گویاترین پاسخ به دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول