اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز آزاد‌سازی خرمشهر صورت گرفت

تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات آزاد‌سازی خرمشهر در خلخال

در آستانه آزادسازی خرمشهر از خانواده‌های شهدای این حماسه جاوید در خلخال تجلیل شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات آزاد‌سازی خرمشهر در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آستانه آزادسازی خرمشهر ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان خلخال در منازل شهیدان اشکبوس علیزاده و رحیم‌الله قدرتی از شهدای بسیجی و لشکر زرهی 92 اهواز که در سال 62 در حماسه آزاد‌سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند حضور یافتند و با اهدای لوح سپاس یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهید اشکبوس علیزاده از شهدای جمعی لشکر زرهی 92 اهواز و شهید رحیم‌الله قدرتی از شهدای بسیجی شهرستان خلخال در حماسه آزاد‌سازی خرمشهر هستند که جان خود را برای ارزش‌های اسلامی و انقلاب فدا کرده و به این فیض عظیم نائل شدند.

در برنامه دیگری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از کارکنان سپاه ناحیه خلخال، مسیر بلوار 17 شهریور تا آرامستان خلخال را پیاده‌روی کرده و در ادامه در حسینیه شهدای گمنام با قرائت زیارت پرفیض عاشورا یاد یاران حسینی را گرامی داشتند.

در آستانه این حماسه بزرگ رزمندگان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر، مردم خلخال با حضور در مزار شهدای این شهر و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال و هوشنگ محمدی فرماندار خلخال در دیدار با خانواده‌های شهدای آزادسازی خرمشهر با تقدیر از صبوری و ایثارگری خانواده‌های شهدا، جامعه را قدردان زحمات و رشادت‌های این شهدا دانسته و بر احترام بیشتر بر خانواده‌های شهدا تاکید کردند.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی در خصوص این حماسه جاوید انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول