اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا در هرسین

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر کاری یک‌روزه به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، به‌ منظور بازدید و افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی به شهرستان هرسین سفر کرد.

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا در هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از هرسین، حجت‌الله دمیاد امروز در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب، پروژه دوبانده‌سازی محور هرسین به پلیس راه کرمانشاه، پروژه 328 واحدی مسکن مهر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین و شرکت در جلسه شورای اداری به شهرستان هرسین سفر کرد.

دمیاد در این سفر کاری از روند اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان هرسین بازدید کرد و در جریان چگونگی پیشرفت پروژه مسکن مهر این شهرستان قرار گرفت.

*دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا

دمیاد در بخش دیگر سفر کاری یک‌روزه خود با خانواده‌های شهید رسول قنبری و سید یارولی موسوی، جانبار 70 درصد در شهرستان هرسین دیدار کرد و گفت: بر ما مسئولان وظیفه است که با پاسداری از خون شهدا، ادامه‌دهنده حقیقی راه این عزیزان باشیم.

وی الگوبرداری از سیره و مسیر شهدا را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ایران اسلامی با صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل توانستند برای همیشه دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کنند و مسیر عزت انقلاب اسلامی را از گزندهای دشمنان مصون نگه‌ دارند.

*افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی هرسین

در ادامه سفر کاری یک‌روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین افتتاح شد.

استاندار کرمانشاه هم‌اکنون در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه شرکت کرده است و به بررسی موضوعات مختلف در این شهرستان می‌پردازد.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول