اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار مسئولان قرچک با خانواده شهدا

همزمان با سالروز مجاهدت غرور آفرین فرزندان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر مسئولان شهرستان قرچک با حضور در بیت شهید لاله با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار مسئولان قرچک با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد جهانی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان قرچک همزمان با ایام فتح خرمشهر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) با حضور در بیت شهید حسین لاله در روستای قشلاق جیتو این شهرستان با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حاضران در این مراسم با حضور پرشور خود به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

بخشدار مرکزی قرچک با اشاره به ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دفاع از عزت و کیان میهن اسلامی اظهار داشت: تکریم از خانواده شهداء و جانبازان وظیفه تمام آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان است و خانواده شهدا باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر آنها قرار گیرد.

جهانی، تربیت فرزندی مجاهد را از جمله افتخارات خانواده شهید لاله برشمرد و گفت: افتخار خانواده شهید حسین لاله تربیت چنین فرزندی که جان بر کف برای جهان اسلامی رهسپار میدان نبرد شد و در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرد.

بخشدار مرکزی قرچک با بیان این موضوع که بیداری اسلامی حاصل خون شهداء و ایستادگی بر اعتقادات اسلامی است، خاطرنشان کرد: خون پاک شهداء که ما وام‌دار و مسئول آن هستیم پیروزی نهایی اسلام را در جهان نوید می‌دهد.

پدر شهید والامقام حسین لاله در ادامه این دیدار به بیان خاطراتی از آن شهید پرداخت.

این گزارش حاکی است، در پایان این بازدید همزمان با ایام گرامیداشت روز پدر از پدر شهید لاله با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

گفتنی است، شهید حسین لاله در تاریخ هفتم دی ماه سال 61 در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول