اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه فرهنگ رازی خبر داد

تشکیل دبیرخانه «ماندگاران» ویژه تکریم خانواده شهدای شهرری

مدیر خانه فرهنگ رازی گفت: دبیرخانه ماندگاران ویژه تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و هسته‌ای شهرری در خانه فرهنگ رازی فرهنگسرای ولاء تشکیل شد.

تشکیل دبیرخانه «ماندگاران» ویژه تکریم خانواده شهدای شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور قادری در جمع خبرنگاران در ارتباط با ویژه برنامه ماندگاران گفت: از سال 1389 این برنامه با عنوان «لاله‌های ری» با همکاری فرهنگسرای ولاء آغاز شد.

مدیر خانه فرهنگ رازی ادامه داد: این برنامه با محوریت بازدید از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای به طور متوسط هر ماه چهار بار برگزار می‌شود.

وی افزود: تا به حال از 47 خانواده شهید از جمله شهدای هسته‌ای رضا قشقایی، شهید قاسم گرجی فرمانده سپاه کردستان ساکن شهرری و شهید حاج کاظم رستگار تکریم شده است.

قادری اشاره کرد: در سال گذشته خانه فرهنگ رازی و فرهنگسرای ولاء تصمیم به تغییر نام این برنامه کردند و این برنامه با تشکیل دبیرخانه ماندگاران، دوباره بازدید خود را از خانواده‌های شهدا آغاز کرد.

مدیر خانه فرهنگ رازی ادامه داد: ری از جمله مناطقی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و با توجه به ضرورت معرفی و ترویج ارزش‌ها و الگوهای اخلاقی دوران دفاع مقدس مانند اخلاص، ایثار، روحیه جهادی و صبر، به همین منظور خانه فرهنگ رازی تصمیم به برگزاری این بازدیدها کرد.

قادری تصریح کرد: این بازدیدها همزمان با ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با حضور در منزل خانواده‌های شهدا، با همراهی مسئولان محلی، بنیاد شهید، شهرداری ناحیه و مسئولان حوزه و بسیج حسینیه قائم و معاونین فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ رازی بیان کرد: در مجموع از سال 90 تا 92 از 47 خانواده شهید بازدید شده است.

وی بیان کرد: این بازدیدها در روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار و به رسم امانت به هر یک از خانواده‌ها لوح تقدیر اهداء می‌شود.

قادری در ارتباط با بازدید هفته گذشته بیان کرد: در هفته گذشته از خانواده‌های شهید مجید پازوکی و مجتبی بیگی تکریم به عمل آمد که مادر شهید مجید پازوکی هم به همراه وی در جبهه حضور داشته و در امر پشتیبانی فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول