اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 خرداد در دامغان

گردهمایی ایثارگران و خانواده شهدای منابع طبیعی استان سمنان برگزار می‏شود

شهرستان دامغان، پنجم خرداد ماه میزبان ششمین گردهمایی ایثارگران و خانواده‏های معظم شهدای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خواهد بود.

گردهمایی ایثارگران و خانواده شهدای منابع طبیعی استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، دبیر ششمین گردهمایی ایثارگران و خانواده‏های معظم شهدای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‏ریزی این گردهمایی در سالن جلسات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اظهارداشت: این گردهمایی در روز یکشنبه هفته آینده، 5 خرداد و با حضور 250 نفراز ایثارگران و خانواده معظم شهدای شاغل و بازنشسته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی دامغان برگزار می‏شود.

ابوالفضل صیادجو تصریح کرد: ششمین گردهمایی ایثارگران و خانواده‏های معظم شهدای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به بهانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و با هدف گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این گردهمایی از مقام شامخ شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کنیم و یاد و خاطره آنان را یک بار دیگر گرامی بداریم.

دبیر ششمین گردهمایی ایثارگران و خانواده‏های معظم شهدای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: همه ما به شهدا و ایثارگران مدیون هستیم؛ چرا که آنها در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب کردند تا این کشور به دست بیگانگان نیفتد.

صیادجو یادآور شد: عزت و اقتدار امروز کشورمان به برکت خون پاک شهدا و جان‏فشانی‏های ایثارگرانی است که خالصانه در این راه گام برداشتند.

وی گفت: این گردهمایی هر سال با میزبانی یکی از شهرستان‏های استان سمنان برگزار می‏شود که امسال شهرستان دامغان افتخار میزبانی گردهمایی را بر عهده دارد و امیدواریم بتوانیم بار دیگر دین خود را به شهدا و خانواده ایثارگران ادا و مراسمی درخور شأن و شخصیت آنان برگزار کنیم.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان، 30 خانوداه شهید و ایثارگر دارد.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول