اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد استان زنجان

به مناسبت هفته قوه قضائیه کلاس‌های آموزشی در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان اجرایی می‌شود که از جمله آن برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد استان است.

این کلاس‌های آموزشی در 55 مسجد، پس از نماز مغرب و عشاء و با حضور معاونان آموزشی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار می‌شود.

در این کلاس‌ها موضوعاتی مختلفی در مباحث حقوقی، قضایی و ... به مردم استان در محلات مختلف آموزش داده می‌شود.

لازم به ذکر است، از دیگر برنامه‌های اجرایی دادگستری کل استان زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه بازدید از زندان‌ مرکزی، اردوگاه، بند نسوان، زندان ابهر و کانون اصلاح و تربیت با حضور دادستان کل استان و مدیرکل زندان‌های استان است.

ملاقات عمومی و مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و برگزاری کارگاه آموزشی نمایندگان حقوقی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی دادگستری استان در هفته قوه قضائیه است.

شایان ذکر است، گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم یادبود شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با اصحاب رسانه و ارائه عملکرد دستگاه قضایی استان در سال‌جاری و سال گذشته نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته قوه قضائیه در زنجان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول