اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

ارتباط زنده 78 دقیقه‌ای سیمای زنجان با شبکه‌های سراسری در روز انتخابات

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: همزمان با روز انتخابات سیمای مرکز زنجان به مدت 78 دقیقه با شبکه‌های سراسری ارتباط زنده برقرار کرده است.

ارتباط زنده 78 دقیقه‌ای سیمای زنجان با شبکه‌های سراسری در روز انتخابات

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور انعکاس شور و نشاط مردم و حضور پرشکوه برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها، صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های مختلف و ویژه‌ای را تولید و پخش کرد.

وی با اشاره به اینکه سیمای مرکز زنجان در این روز با تهیه و پخش 12 ساعت و 12 دقیقه برنامه از جمله آلاچیق، امین امت، بیرلیق، سرزمین حماسه‌ها، سعادت یولی و ... در مورد انتخابات تلاش خود را به کار بست تا مردم را برای خلق حماسه سیاسی آماده و تشویق کند، خاطرنشان کرد: سیمای مرکز زنجان برای نمایش حضور حماسی مردم در انتخابات از دقایق نخست در بین مردم حضور داشت و در مجموع به مدت 78 دقیقه با شبکه‌های سراسری ارتباط  زنده برقرار کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان تصریح کرد: در روز انتخابات به مدت یک ساعت برنامه‌های تولیدی مرکز با موضوع انتخابات از شبکه خبر پخش شد.

وی تصریح کرد: تعداد زیرنویس‌های تلویزیونی در این روز به 60 مورد رسید.

صفری با اشاره به اینکه رادیو زنجان نیز برای انعکاس حضور گسترده مردم در انتخابات 15 ساعت و 15 دقیقه برنامه داشت، افزود: برنامه‌های رادیو زنجان از ساعت هفت صبح آغاز شد و تا پایان انتخابات ادامه داشت.

وی با بیان اینکه رادیو زنجان در مجموع  به مدت 36 دقیقه با شبکه‌های سراسری ارتباط زنده برقرار کرد، ادامه داد: این مرکز با مراکز استان‌هایی چون لرستان، گیلان، مرکزی، آذربایجان‎شرقی، اردبیل، مازندران، قم، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، همدان، کرمانشاه، یزد، اصفهان، آبادان، کیش، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کردستان با میانگین هر کدام 10 دقیقه ارتباط زنده داشته و حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان داده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از تولید و پخش پنج ساعت و هشت ثانیه خبر با موضوع انتخابات در استان خبر داد و اضافه کرد: با تولید این برنامه‌ها صدا و سیما به آفرینش حماسه سیاسی کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان نیز در روز انتخابات دو ارتباط پنج دقیقه‌ای با شبکه خبر داشته است، تصریح کرد: روز قبل از انتخابات نیز 10 دقیقه ارتباط زنده با شبکه خبر برقرار شده است.

صفری خاطرنشان کرد: برنامه زنده «بیرلیق حماسه سسی» از ساعت هفت صبح تا پایان برگزاری انتخابات با مردم استان زنجان همراه شد و به انعکاس فضای پر نشاط و حضور گسترده مردم در شهرها و روستاهای استان پرداخت.

وی با بیان اینکه 9 گروه پرتابل نیز در سطح شهر، یک واحد سیار در فنی و حرفه‌ای خواهران و یک واحد سیار هم در ستاد انتخابات استان زنجان مستقر شدند، گفت: این گروه‌ها حضور مردم ولایت‌مدار زنجان را به صورت زنده منعکس کردند.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول