اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیدی نیروی انتظامی به موتورسواران به مناسب اعیاد شعبانیه؛

موتورسیکلت‌های توقیفی با 40 درصد تخفیف در زنجان ترخیص می‌شوند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از ترخیص موتورسیکلت‌های متخلف در استان زنجان با 40 درصد تخفیف خبر داد.

موتورسیکلت‌های توقیفی با 40 درصد تخفیف در زنجان ترخیص می‌شوند

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه همه موتورسیکلت‌های توقیفی بالای شش ماه که دارای جرائم کیفری نیستند و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف‌شده‌اند، با 40 درصد تخفیف ترخیص می‌شوند.

وی تصریح کرد: صاحبان موتورسیکلت‌ها با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه و سند وسیله نقلیه می‌توانند به راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: این تسهیلات شامل وسایل نقلیه‌ای که بر اساس پرونده‌های قضایی توقیف شده‌اند و منع قانونی برای ترخیص دارند، نخواهد شد.

*دستگیری سارق حرفه‌ای در زنجان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: اخیراً یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان که متهم به 80 فقره سرقت بود، دستگیر شد.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان زنجان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس شکایت شاکی فرد متهم با کمین در محل‌های خلوت شهرستان زنجان در فرصت مناسب اقدام به تخریب شیشه خودروها کرده و محتویات داخل خودروها را خالی می‌کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران انتظامی استان نیز پس از بررسی سرنخ‌های موجود در محل‌های سرقت به فردی لاغر اندام مظنون شده و این متهم را به نام (س-م) حین ارتکاب جرم مشاهده و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از بازجویی‌های به عمل آمده در کلانتری به 15 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان با شیوه شکستن شیشه اعتراف کرد.

جعفری یادآور شد: همچنین متهم در تحقیقات فنی صورت گرفته به 65 فقره سرقت و در مجموع به 80 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی فرد دیگری به نام (ر-ک) اعتراف و اعلام کرد که اقلام مسروقه را به چهار مالخر فروخته است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول