اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان خبر داد

تحصیل 250 طلبه در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان از تحصیل 250 طلبه در حوزه علمیه امام صادق (ع) استان خبر داد.

تحصیل 250 طلبه در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان

حجت‌الاسلام امیر اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طلبه‌های حوزه علمیه امام صادق (ع) در شش پایه تحصیلی در این مرکز علوم دینی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه سالانه فعالیت‌‌های مختلفی در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مذهبی ویژه طلاب دانشجو، اجرای برنامه‌های پژوهش‌محور و ... از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مستمر اجرایی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان ادامه داد: در این مدرسه پژوهش‌های مختلفی توسط طلاب در موضوعاتی که مرتبط با دروس حوزوی است، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 250 طلبه در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: سطح علمی این مدرسه حوزوی مطلوب بوده و از ظرفیت اساتید برتر در راستای آموزش طلاب استفاده شده است.

اسلامی با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه طلاب افزود: از جمله برنامه‌هایی که اخیراً ویژه طلاب برگزار شد، مراسم اعتکاف بود که بیش از 200 طلبه در آن حضور داشتند.

وی همچنین به اعزام طلاب به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امسال 80 نفر از طلاب علوم دینی شاغل به تحصیل در حوزه علمیه امام صادق (ع) به عنوان راهنمای کاروان‌ها به مرقد مطهر امام خمینی (ره)‌ اعزام شدند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه خواستار کمک خیرین به این حوزه علمیه شد و گفت: نگاه ویژه متولیان و مسئولان تاثیر بسزایی در افزایش فعالیت‌های این مدرسه حوزوی خواهد داشت.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول