اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نیمه شعبان

کارخانه کاشی آماتیس شهربابک افتتاح می‌شود

همزمان با نیمه شعبان ‌فاز اول کارخانه کاشی آماتیس شهربابک افتتاح می‌شود.

کارخانه کاشی آماتیس شهربابک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ کرمان صبح امروز از کارخانه کاشی آماتیس شهربابک بازدید کرد.

مدیر کارخانه کاشی آماتیس شهربابک در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با پیگیری‌های فرماندار شهربابک و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات برق و گاز شهرک صنعتی و ‌کارخانه کاشی برطرف شده است.

کمال فتاحی از سرمایه‌گذاری 24 میلیارد تومانی از ابتدای آغاز پروژه تاکنون خبر داد و افزود: کارخانه آماتیس شهربابک مدرن‌ترین کارخانه در جنوب‌شرق کشور است.

وی ظرفیت تولید اسمی ‌یک خط تولید در کارخانه را 8 هزار و 500 متر در 24 ساعت‌ ذکر کرد و ابراز داشت: این کارخانه قابلیت تولید 24 هزار‌ متر مربع کاشی در شبانه‌روز را دارد.

این مسئول با اعلام اینکه فاز اول کارخانه کاشی همزمان با نیمه شعبان افتتاح می‌شود، گفت: این کارخانه در فاز اول برای 150 نفر شغل ایجاد می‌کند.

فتاحی خاطر ‌نشان کرد: در حال حاضر 34 نفر مشغول کار هستند و مابقی نیروها توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مؤسسات بازاریابی جذب می‌شوند.

انتهای پیام/80023/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول