اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور

کارخانه شیر خشک چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد/ خودکفایی در تأمین نیاز داخلی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه شیر خشک پگاه استان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

کارخانه شیر خشک چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد/ خودکفایی در تأمین نیاز داخلی

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: کارخانه شیرخشک ظرفیت تولید سالانه 10 هزار تن شیر خشک را دارد.

وی با بیان اینکه این کارخانه با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریال احداث شده است، افزود: با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم 240 نفر در استان فراهم شده است.

کرمی هدف از اجرای این پروژه را خودکفایی در زمینه تولید شیر خشک اعلام کرد و گفت: این کارخانه می‌تواند به تنهایی شیر خشک مورد نیاز نوزادان کشور را زیر نظر وزارت بهداشت تامین کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه از کسب گواهینامه بین‌المللی ایزو TS از سوی کارخانه ورق خودرو خبر داد و گفت: گواهینامه ایزو TS یکی از استانداردهای معتبر بین‌المللی است که نقش مهمی در ارتباطات صنعتی دارد .

وی افزود: التزام این واحد تولیدی به کسب رضایت‌مندی مشتری، تـوجـه به کیفیت محصول و ارتقای سطح کیفی تولیدات از جمله اقداماتی است که بستر تخصیص این گواهینامه بین‌المللی را برای این واحد تولیدی فراهم کرده است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول