اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی بم:

3 کارخانه تولید محصولات لبنی در بم فعال است

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بم گفت: 3 کارخانه تولید محصولات لبنی در شهرستان بم فعال است که نظارت ویژه‌ای بر عملکرد آنها می‌شود.

3 کارخانه تولید محصولات لبنی در بم فعال است

مسعود اسدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به اینکه کارکنان دولت باید در موقعیتی که حضور دارند، خود را خدمتگزار مردم بدانند، اظهار داشت: تلاش و خدمت صادقانه به مردم نوعی عبادت است که همه باید این اعتقاد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این شبکه تمام تلاش خود را تاکنون در راستای خدمت‌رسانی به دامداران شهرستان کرده است، بیان داشت: از جمله مهم‌ترین وظایف شبکه دامپزشکی بررسی و شناسایی بیماری‌های موجود در دامداری‌های منطقه و تلاش در راستای مبارزه با بیماری‌ها است.

اسدی‌پور تصریح کرد: این شبکه به صورت منظم اقدام به واکسیناسیون و سمپاشی دام‌های منطقه کرده و در صورت مواجهه با بیماری اقدام به تشخیص و اقدامات درمانی علیه آن بیماری می‌کند.

وی ابراز داشت: از سایر وظایف دامپزشکی نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی از جمله قصابی‌ها، مراکز عرضه مرغ و ماهی و رستوران‌ها است.

وی با اشاره به وجود سه کارخانه تولید محصولات لبنی در شهرستان گفت: نظارت ویژه‌ای بر ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر، تانکرهای حمل شیر و عملکرد کارخانه‌ها داریم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بم مبارزه با قاچاق دام را از مهم‌ترین اقدامات لازم در شرق استان عنوان کرد و گفت: آموزش به دامداران و مصرف کنندگان فرآورده‌های لبنی، جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک و نظارت بر مراکز خصوصی دامپزشکی از دیگر مسئولیت‌های این شبکه است.

اسدی‌پور با اعلام اینکه هم‌اکنون واکسیناسیون بروسلوز دام‌های سبک در شهرستان در حال اجرا است، خواستار همکاری مناسب دامداران در راستای اجرای هر چه بهتر این فاز شد و خاطر نشان کرد: طی این عملیات تعداد 160 هزار دام علیه بیماری تب مالت واکسینه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان بم در طرح تکریم ارباب‌رجوع موفق به کسب رتبه برتر استانی شده است.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول