اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

کارخانه تبدیل لاستیک ضایعاتی طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم گفت: کارخانه تبدیل لاستیک ضایعاتی در جاده قدیم قم - کاشان طعمه حریق شد.

کارخانه تبدیل لاستیک ضایعاتی طعمه حریق شد

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کارخانه تبدیل لاستیک ضایعاتی در جاده قدیم قم - کاشان ساعت 23 و 20 دقیقه شب گذشته طعمه حریق شد که بلافاصله با تماس با مرکز فرماندهی آتش‌نشانی، دو دستگاه خودرو از ایستگاه‌های جمکران و میدان ولیعصر به محل اعزام شدند و به علت گسترش حریق و انفجار داخل سوله بلافاصله هشت دستگاه خودروی عملیاتی سنگین نجات به محل اعزام و شروع به اطفاء کردند.

وی ادامه داد: به علت وسعت 3 هزار متری کارخانه به منظور پشتیبانی دو دستگاه تانکر آب آتش‌نشانی به محل اعزام شد و در مجموع در این حریق بیش از 60 نیروی آتش‌نشان مشغول عملیات بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم تصریح کرد: ساعت چهار صبح حریق کنترل و اطفا شده و تا ساعت 9 امروز نیروی آتش‌نشانی در محل مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل بودند.

وی با اشاره به دیگر حوادث روز شنبه گفت: شش مورد حریق روز شنبه رخ داد که شامل دو خودرو و یک کارگاه نجاری، ضایعات و یک فضای سبز است که علاوه بر اینها سه مورد ایمن‌سازی و دو مورد صید گربه و یک مورد صید مار داشتیم.

جعفری افزود: یکشنبه 10 مورد حریق داشتیم که شامل سه مورد ضایعات، یک مورد منزل، دو مورد فضای سبز، یک مورد ساختمان در حال احداث مقداری یونولیت، زمین سفالی و کارخانه تبدیل لاستیک است و علاوه بر آن ایمن‌سازی دو مورد نشت سوخت از خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو و درب منزل، قطع آژیر و واژگونی خودرو در خیابان جواد الائمه و یک مورد هم نجات از داخل آسانسور نیز بوده است.

وی با اشاره به گرمی هوا افزود: در این فصل حیوانات موزی مانند مار به علت گرمی هوا به دنبال آب و غذا از لانه‌هایشان بیرون می‌آیند که مردم باید در صورت مشاهده، بلافاصله با شماره 125 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم تاکید کرد: لازم است مردم به دلیل نداشتن شناخت از مارهای سمی و غیر سمی از آنان فاصله بگیرند و سریعاً مورد را با آتش‌نشانی در میان بگذارند تا همکاران ما به محل اعزام شوند.

انتهای پیام/2258/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول