اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل میدکو خبر داد

اختصاص 500 میلیون یورو ارز مبادلاتی به کارخانه فولاد کرمان

مدیرعامل میدکو گفت: مجوز 500 میلیون یورو ارز مبادلاتی برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز کارخانه فولاد ایرانیان استان کرمان صادر شده است.

اختصاص 500 میلیون یورو ارز مبادلاتی به کارخانه فولاد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر پورمند در حاشیه بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از پروژه ساخت کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان واقع در جاده کمربندی زنگی‌آباد کرمان اظهار داشت: مجوز 500 میلیون یورو ارز مبادلاتی معادل یک هزار و 600 میلیارد تومان برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز این کارخانه توسط بانک مرکزی صادر شده است.

به گزارش فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه پورمند مدیرعامل شرکت میدکو از پروژه ساخت کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان واقع در جاده کمربندی زنگی‌آباد بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح قرار گرفتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان برای تسریع در راه‌اندازی نیروگاه برق این کارخانه با نامجو وزیر نیرو رایزنی‌های لازم را انجام داد و قول مساعد وزیر برای صدور مجوزهای مورد نیاز نیروگاه را دریافت کرد.

روند اجرایی قسمت‌های مختلف کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان استان کرمان نسبت به درصدهای تعیین شده به روز است.

انتهای پیام/80019/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول