اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امربه معروف کردستان:

برخورد قهری نیروی انتظامی به علت سهل‌انگاری دیگران است

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: زمانی که پای عمل در کار پیش می‌آید نیروی انتظامی گاها ناچار به برخورد قهری می‌شود که این موضوع به علت سهل‌انگاری و تسامح دیگران است.

برخورد قهری نیروی انتظامی به علت سهل‌انگاری دیگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی در محل ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر اینکه باید زمینه‌ساز کار فرهنگی باشیم اظهار کرد: عمل کردن از این راه در احیای این فریضه کار پسندیده‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که پای عمل در کار پیش می‌آید نیروی انتظامی گاها ناچار به برخورد قهری می‌شود که این موضوع به علت سهل‌انگاری و تسامح دیگران است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی در این زمینه علمی‌تر از گذشته شده است تصریح کرد: برخی به صورت عمدی برای آلوده‌کردن فضای جامعه اقدام به بدحجابی می‌کنند که باید با آنها برخورد جدی شود.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد این کار را عامدانه انجام نمی‌دهند و گاها به دلیل تقلید از دیگران یا کم‌توجهی به اصول و ارزش‌های دینی است اظهار کرد: تذکر لسانی برای این افراد کفایت می‌کند.

وی با عنوان اینکه اعتقاد به توسعه کار فرهنگی داریم، خدمات نیروی انتظامی در بحث سالم‌سازی فضای فرهنگی جامعه را شایسته تقدیر خواند و گفت: انتظار برخورد جدی‌تر با مفاسد وجود دارد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان تاثیرات مخرب استفاده از ماهواره توسط مردم اظهار کرد: اگر رسانه‌هایی چون صدا و سیما با برنامه‌هایی غنی از محتوا وارد صحنه شود می‌توان شهروندان را به سمت برنامه‌های خودی و پرهیز از فرهنگ مخرب بیگانه سوق داد هر چند اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است اما کافی نیست.

الله‌مرادی با تاکید بر اینکه کارهای سلبی جواب نمی‌دهد تصریح کرد: اما همه از جمله نیروی انتظامی ناچار است به مسئولیت‌های خود در این زمینه بپردازند چرا که برخی افراد حاضر نیستند هنجارها و اصول قانونی حاکم بر جامعه اسلامی را بپذیرند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در کردستان گام‌های جدیتر برداشته شود تا هر روز شاهد فضای امن فرهنگی برای خانواده‌ها در این استان فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/79012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول