اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

تبدیل وضعیت مربیان غیر رسمی آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مربیان غیر رسمی آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان و بلوچستان تبدیل وضیعت می‌شوند.

تبدیل وضعیت مربیان غیر رسمی آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان،  محمد جهانتیغی اظهار داشت: نیروهای حق‌التدریس و مربیان دارای شرایط در سراسر استان تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی از مربیان به عنوان سرمایه‌های بازار کار و صنعت یاد کرد و افزود: از تمام قوانین و راهکارهای موجود برای جذب و تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس استفاده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به دور سوم سفر هیئت دولت به استان گفت: در این سفر پیشنهاد تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس به هیئت دولت تسلیم شد که خوشبختانه با عنایت رئیس جمهور این پیشنهاد به عنوان یکی از مصوبات سفر مورد تصویب قرار گرفت.

جهانتیغی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های یک سال اخیر 4 هزار و 876 مجوز تغییر وضعیت استخدامی مربیان غیر رسمی برای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از مجلس شورای اسلامی دریافت شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر شرایط جذب و تغییر وضعیت 550 نفر مربی در کل کشور فراهم شده که سهم سیستان و بلوچستان 43 نفر و به میزان 10 درصد است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان اذعان داشت: سال گذشته همچنین در راستای اصلاح هرم نیروی انسانی و به منظور ایجاد ساختار تشکیلاتی برای تعداد 22 مرکز آموزشی فاقد چارچوب تشکیلاتی اقدام به تهیه شناسنامه تشکیلاتی شده است.

جهانتیغی متذکر شد: با توجه به تشکیل و ایجاد ساختار تشکیلاتی در مراکز فوق 113 پست مربی و پشتیبانی به پست‌های موجود اضافه شده و زیرساخت‌های لازم برای جذب مربیان فراهم شده است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول