اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد

تحقق 108 درصدی تعهدات فنی و حرفه ای گچساران در سال 91

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران از تحقق 108 درصدی برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده در این مرکز در سال 91 خبر داد.

تحقق 108 درصدی تعهدات فنی و حرفه ای گچساران در سال 91

سید یدالله افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای از موضوعات مهمی بوده که نقش همه دستگاه‌ها و به ویژه نهادها و مراکز علمی و آموزشی در این زمینه مؤثر است.

وی ابراز داشت: اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بوده که با ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی می‌توان زمینه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در جامعه را فراهم آورد.

ارائه 580 هزار و 660 نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران بیان کرد: این مرکز با فعال کردن مراکز آموزشی خود در مراکز ثابت، زندان، پادگان، جوار دانشگاه، هجرت روستایی و مرکز آموزش صنایع و صنوف، آموزش‌های لازم را به طور گسترده به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

افضلی ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت جمعی جوانان در ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان را نقشی تعیین‌کننده عنوان کرد.

وی افزود: ارائه آموزش مهارت‌های فنی در کنار آموزش‌های علمی و دانشگاهی زمینه خودکفایی، زمینه توانمندسازی و آماده ساختن دانشجویان برای ورود به چرخه اشتغال کشور را فراهم می‌آورد.

افضلی تصریح کرد: در مرکز ثابت و زیر مجموعه فنی و حرفه‌ای گچساران در سال 91 افزون بر 580 هزار و 660 نفر ساعت آموزش به کارآموزان ارائه شده است.

وی افزود: با نگاهی به عملکرد فنی و حرفه‌ای گچساران در سال 91 و مقایسه آن با میزان تعهدات در نظر گرفته شده برای این مرکز، تحقق افزون بر 108 درصدی در عمل به تعهدات را شاهد هستیم.

افضلی توسعه آموزش مهارتی و فنی و حرفه‌ای را گام بلندی برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و نقش مهم و ارزشمند آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برنامه جامع و گسترده‌ای برای ارائه مطلوب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در طول تابستان به علاقمندان را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول