اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای دزفول خبر داد

رشته‌های جدید فنی‌‌وحرفه‌ای دزفول در مرحله تجهیز کارگاه

رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای دزفول از آموزش رشته‌های جدید در سازمان فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال تجهیز کارگاه‌ها برای رشته‌های آموزشی جدید هستیم.

رشته‌های جدید فنی‌‌وحرفه‌ای دزفول در مرحله تجهیز کارگاه

علی صفارفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: سازمان فنی‌وحرفه‌ای با توجه به پیشرفت‌های علمی و صنعتی جدید در راستای تأمین نیاز علاقه‌مندان در صدد ایجاد رشته‌های متنوع و جدیدی در گروه‌های خواهران و برادران در این شهرستان است.

وی افزود: رشته‌های جدید‌ی که برای آموزش در این مرکز در نظر گرفته شده شامل رشته‌های کوتاه مدت و بلند مدت است که در روزهای آینده این رشته‌ها اعلام خواهند شد.

صفارفرد خاطرنشان کرد: مقدمات برای فعال کردن و آموزش برخی رشته‌ها آماده شده که در سه ماه دوم سال آموزش این رشته‌ها آغاز می‌شوند.

رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای دزفول تصریح کرد: برخی رشته‌ها نیاز به زمان بیشتری برای تجهیز و تأمین امکانات دارند ولی با تلاش این سازمان و همکاری مسئولان سعی شده برخی از این رشته‌ها تا پایان سال و یا تا اوایل سال آینده برای آموزش عمومی ثبت نام خواهند داشت.

وی اعلام کرد: از جمله رشته‌های جدیدی که در گروه برادران آموزش آن‌ها در سه ماه دوم امسال آغاز می‌شود می‌توان به رشته‌هایی مانند جوشکاری برق ساختمان و کمک برق اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: رشته‌های جدیدی که در واحد برادران برای تجهیز کارگاه‌های آن‌ها برنامه‌ریزی شده رشته‌هایی مانند تابلوسازی، رشته صنعت و ساختمان و برق است که سعی داریم به زودی در کنار دیگر رشته‌ها در این مرکز آموزش داده شوند.

صفار‌فرد در ادامه معرفی رشته‌های جدید در این مرکز گفت: از دیگر رشته‌های جدیدی که به رشته‌های آموزشی این مرکز اضافه شده رشته plc (دستگاه کنترل کننده قابل برنامه‌ریزی) است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده با تأمین اعتبار به موقع و خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز، این رشته در نیمه دوم سال یا اوایل سال آینده برای استفاده داوطلبان متقاضی این رشته آماده شود.

وی در رابطه با رشته‌های جدیدی که در واحد خواهران اضافه شده تصریح کرد: برخی رشته‌های جدیدی که تاکنون در واحد خواهران ایجاد شده مربوط به زیر گروه‌های برخی رشته‌ها مانند خیاطی است که مرتب زیر گروه‌ها به نسبت نیاز روز داوطلبان تغییر داده شده  که از جمله این رشته‌ها می‌توان به رشته مکرومه‌بافی  و نازک‌دوزی اشاره کرد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول