اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دزفول:

اعتباری به فنی‌ و حرفه‌ای دزفول اختصاص نیافته است

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دزفول از نبود اعتبارات و تاثیر آن بر کیفیت آموزش‌ها خبر داد و گفت: امسال هیچ بودجه‌ای به این مرکز اختصاص داده نشده است.

اعتباری به فنی‌ و حرفه‌ای دزفول اختصاص نیافته است

علی صفارفرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار رد: با توجه به اوضاع مالی پیش آمده در سال‌های اخیر و کاهش اعتبارات جاری این مرکز، مشکلات زیادی برای روند فعالیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در این شهرستان به وجود آمده است؛ به طوری که این مرکز در حال حاضر با تلاش و تحمل سختی‌های فراوان در مسیر آموزش فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در دزفول نسبت به دیگر آموزش‌ها مظلوم واقع شده است، افزود: در حال حاضر با توجه به بالا بودن هزینه‌های آموزش در این سازمان در کنار موارد جانبی مانند آب، برق و گاز نیاز به اعتبارا‌ت و توجه خاص مسئولان بیشتر احساس می‌شود.

صفارفرد خاطر‌نشان کرد: از آنجایی که 70 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دزفول به شکل عملی انجام می‌شود نبود اعتبارات برای تهیه وسایل و تجهیزات آموزشی مورد نیاز بر میزان حضور داوطلبان در کلاس‌های آموزشی و کیفیت آموزش تأثیر مستقیم دارد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دزفول با بیان اینکه تنها منبع مالی این سازمان اعتبارات دولتی است، تصریح کرد: برای تأمین نیازهای آموزشی به شدت وابسته به اعتبارات دولتی هستیم که در صورت تزریق نامناسب این اعتبارات در ادامه فعالیت دچار مشکلات زیادی خواهیم بود.

وی افزود: برای مدیریت مشکلات مالی موجود درصدد هستیم که دوره‌های آموزشی کوتاه مدتی را به مجموع رشته‌های موجود اضافه کنیم تا بتوانیم با استفاده از تمام توان آموزش‌ها را در سطح کیفی بالای برگزار کنیم.

صفارفرد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب بودجه و توزیع به موقع آن در دزفول بتوانیم در راه آموزش فعالیت‌های بهتری را داشته باشیم.

انتهای پیام/72006/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول