اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شوشتر خبر داد

صدور مجوز42 پرونده متقاضیان وام فنی وحرفه‌ای شوشتر

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شوشتر از صادرشدن مجوز 42 پرونده برای کارآموزان متقاضی وام در این شهرستان خبر داد.

صدور مجوز42 پرونده متقاضیان وام فنی وحرفه‌ای شوشتر

منصور عسکری‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مجوز 42 پرونده از متقاضیان دریافت وام مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان صادر شده است و این افراد به بانک معرفی شده‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شوشتر در مورد تعداد ثبت نام کنندگان برای دریافت وام در سال 90 گفت: 3هزار متقاضی دریافت وام ازاین مرکز در سال 90 ثبت نام کرده‌اند و تشکیل پرونده دادند. 

عسکری‌کیا در بیان تعداد وام‌های پرداخت شده افزود: از 3 هزار متقاضی ثبت نام کرده در سال 90 به 143 پرونده وام تعلق گرفته و در سال 91 به آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های متقاضی دریافت وام در سال‌جاری خاطر نشان کرد: امسال از این تعداد افراد ثبت نام کرده 42 پرونده به استان فرستاده شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شوشتر در ادامه گفت: مجوز این پرونده‌ها صادر شده است و با توجه به استانی بودن سهمیه تعیین شده منتظر اعتبارات هستیم.

عسکری‌کیا درمورد برنامه‌ریزی درست در امر اعتبارات تصریح کرد: در امر اعتبارات برنامه‌ریزی درستی انجام نشده که باید در این باره برنامه‌ریزی صحیح در دستور کار قرار گیرد و این روند به شکل صحیحی مدیریت شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شوشتر با بیان اینکه باید بازرسی صحیح در مورد متقاضیان ثبت نام کرده برای وام انجام شود، خاطر نشان کرد: باید تحقیق و بازرسی درستی انجام شود که وام به افرادی تعلق گیرد که می‌خواهند کار انجام دهند.

عسکری‌کیا در پایان افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در بخش اعتبارات و تسهیلات نیاز به حمایت بیشتری دارد و خواستار توجه بیشتر به این بخش هستیم.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول