اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

جوانان برای بلوغ سیاسی از یکدیگر پیشی گرفتند

جوانان همدانی با شور و بلوغ سیاسی، انگشت خود را به مهر انتخابات مهمور کرده و جهان را انگشت به دهان گذاشتند.

جوانان برای بلوغ سیاسی از یکدیگر پیشی گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا جوانان همدانی نیز شور و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

از نخستین ساعات اخذ رأی جوانان نیز همراه و همگام با مردم در خلق حماسه سیاسی پیشتاز شدند تا بتوانند در دریای خروشان تاریخ غیرت و جوانمردی ایرانیان غوطه‌ور شوند.

در حاشیه بازدید از چند شعبه اخذ رأی، جوانان با حساسیت فراوان، به طور دسته‌جمعی به همراه دوستان آرای خود را انتخاب می‌کردند و برای بلوغ سیاسی از یکدیگر پیشی می‌گرفتند.

یکی از بانوان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: من آمده‌ام تا با لبیک‌گویی به رهبری نگذارم جای پای شهدا خالی مانده و دشمنان به فکر یاوه‌گویی بیفتند.

آنچه در این بین مشهود بود، صفوف به هم فشرده جوانان همدان بود که از ساعات آغازین برای خلق حماسه سیاسی و ماندگار در تاریخ ایران‌زمین حضور یافته‌ بودند.

صفوفی که بیشتر آنها را جوانان و به ویژه رأی اولی‌ها تشکیل می‌دادند، بسیار با شور و شوق و حساسیت خاصی اقدام به انتخاب کاندیداهای مد نظر خود چه در شورای شهر و کاندیدای ریاست جمهوری خود می‌کردند.

جوان دیگری که به همراه دوستانش در حوزه انتخابیه 32 حضور یافته بود، با نشان دادن انگشت رنگی خود گفت: امروز یکی از روزهای به یادماندنی زندگی من بود، چون توانستم در عرصه ملی و بین‌المللی کاری برای کشورم انجام داده باشم.

جوان 22 ساله‌ای نیز که به همراه خانواده‎اش در این حوزه انتخابیه حضور یافته بود، اظهار داشت: دشمنان حرف‌های زیادی می‌زنند که ملت ایران بدون توجه به آنها، همواره حماسه‌آفرینی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جوانان امروز حماسه سیاسی مد نظر رهبری را خواهند آفرید، گفت: صد در صد امروز نه تنها جوانان، بلکه همه ملت ایران انگشتان خود را برای ارج نهادن به آرمان‌های امام و انقلاب رنگین خواهند کرد.

آری امروز همه جوانان همدانی به همراه جوانان سایر نقاط کشور، شور و نشاط اجتماعی خود را در عرصه سیاسی محک زدند و بار دیگر نشان دادند که اگر شهدا برای کشور جان خود را از دست دادند، آنها نیز برای حفظ ارزش‌ها دست به هر کاری خواهند زد.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول