اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جوان

کارگاه‌‌های تخصصی ویژه مسائل جوانان در مشهد برگزار می‌شود

به مناسبت روز جوان کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مسائل و دغدغه‌های جوانان برگزار می‌شود.

کارگاه‌‌های تخصصی ویژه مسائل جوانان در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی، این موسسه به سبب اهمیت چگونگی گذران دوران جوانی و همچنین اثرات آن در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نسبت به برگزاری برنامه‌های متعددی به مناسبت روز جوان اقدام کرده است.

کارگاه تخصصی زوج درمانی که یکی از برنامه‌های روز جوان است، ویژه مشاوران و مربیان در روزهای 29 و 30 خرداد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت هشت تا 18 و با حضور ناصر صبحی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی «بحران‌های دوران نوجوانی» ویژه مربیان و مشاوران به عنوان یکی دیگر از این برنامه، ضمن معرفی و تبیین این بحران‌ها، روش‌های مواجهه و مداخله را نیز عنوان می‌کند.

در این سلسله نشست‌ها که به مدت پنج جلسه از 29 خرداد ماه جاری آغاز شده و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود، مسعود هنربخش کارشناس پیشگیری از امور اجتماعی بهزیستی و مشاور خانواده به عنوان استاد به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

از دیگر برنامه‌های روز جوان می‌توان به دوره آموزشی موفقیت نکته‌ها و ناگفته‌های کنکور در راستای آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های تست‌زنی و مقابله با استرس‌های کنکور اشاره کرد.

در این دوره آموزشی که در دو روز 29 و 30 خرداد ماه جاری ویژه مخاطبان جوان آستان‌قدس رضوی برگزار می‌شود، غلامرضا محمدپور، کارشناس ارشد مشاوره تحصیلی و شغلی در محل واحد آموزش سازمان کتابخانه‌های آستان‌قدس رضوی به بیان مطالب و نکات ظریف و کاربردی در باب مسائل مربوط به کنکور می‌پردازد.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و حضور در این دوره‌ها و نشست‌های تخصصی به مرکز آستان مهر در مشهد به نشانی میدان فلسطین، بین سه راه بعثت و میدان تلویزیون، بعد از شهید منتظری 9 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 8427090 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/70001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول