اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

وظیفه جوانان الگو گرفتن از جانبازان به عنوان اسوه‌های پایداری است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: وظیفه نسل جوان الگو گرفتن از جانبازان به عنوان اسوه‌های پایداری و استقامت و تکریم بیشتر این بزرگان است.

وظیفه جوانان الگو گرفتن از جانبازان به عنوان اسوه‌های پایداری است

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس با تاسی از جانباز کربلا حضرت ابوالفضل عباس (ع) بخشی از جسم خود را در راه اسلام و اهداف عالی انقلاب اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مانند گذشته همیشه صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب آماده است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم رسالت خود را در این برهه حساس از انقلاب ایفا کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان جانبازان را عزیزترین و گرانبهاترین میراث به جا مانده از جهاد بزرگ کشورمان علیه استکبار دانست.

وی با اشاره به اینکه همه باید یاد و نام جانبازان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم، گفت: همه باید با تکریم جانبازان و خانواده‌های آنها دین خودمان را به عنوان جزء کوچکی از جامعه ادا کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه در همه دنیا از یادگاران جنگ‌ها تکریم می‌شود، تصریح کرد: در کشورمان نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس که از حریم میهن دفاع کردند تکریم و یاد می‌شود.

وی به وظیفه نسل جوان در برخورد با جانبازان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه جوانان اهمیت و ارزش دادن به جانبازان است چراکه آنها علاوه بر دفاع از کشور برای حفظ ارزش‌های اسلام ایثار کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: وظیفه نسل جوان الگو قرار دادن جانبازان به عنوان اسوه‌های پایداری و استقامت و تکریم بیش از پیش این بزرگان است.

انتهای پیام/73008/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول