اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی جیرفت عنوان کرد

عرضه سیب‌زمینی در میدان تره‌بار جیرفت بالای 2 هزار تومان

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت ثبات قیمت‌ها را طی یک ماه گذشته خوب دانست و گفت: اما سیمان با 20 درصد افزایش قیمت روبه‌رو شده و سیب‌زمینی در میدان تره‌بار با قیمت هر کیلو بیش از 2 هزار تومان عرضه می‌شود.

عرضه سیب‌زمینی در میدان تره‌بار جیرفت بالای 2 هزار تومان

علی میرکهنوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت ثبات قیمت‌ها را طی یک ماه گذشته خوب دانست و اظهار داشت: اما سیمان با 20 درصد افزایش قیمت و سیب‌زمینی نیز اخیراً با جهش قیمتی بالایی روبه‌رو شده است به گونه‌ای که در میدان تره‌بار شهر با قیمت بیش از 2 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون اجرای ماده 71 قانون نظام صنفی در دستور کار اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت قرار دارد، افزود: طبق این ماده باید برخی از واحدهای صنفی طی یک ماه آینده به ترازوی دیجیتال و صندوق مکانیزه فروش مجهز شوند.

میرکهنوج با اخطار به واحدهای صنفی تصریح کرد: در صورتی که این امر پس از مهلت مقرر انجام نگیرد، واحدهای صنفی با جریمه‌های سنگینی که توسط بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است، روبه‌رو می‌شوند.

وی همچنین حضور بازاریان در انتخابات 24 خرداد ماه را بسیار چشمگیر و پررنگ خواند و ابراز داشت: از تمام بازاریان شهرستان جیرفت که با هدف حضور حداکثری در انتخابات شرکت کردند و بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادند، تشکر می‌کنم.

میرکهنوج با بیان اینکه اصناف همواره در تمام صحنه‌های انقلاب پیشگام بودند، عنوان کرد: بازاریان نیز همگام با دیگر مردم در خلق این حماسه عظیم سیاسی نقش مؤثری داشتند و بار دیگر بیگانگان و دشمنان نظام را مأیوس و ناامید و انقلاب را بیمه کردند.

انتهای پیام/80001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول