اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی:

در دولت یازدهم حرمت محرومین و اغنیا برابر می‌شود/ پایان دادن به شوک افزایش قیمت مسکن

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: الگوی انقلاب اسلامی در ساده‌زیستی مسئولین است که اوج آن در زندگی ساده امام راحل مشهود بود و بر اساس آن در دولت یازدهم حرمت محرومین و اغنیا برابر می‌شود.

در دولت یازدهم حرمت محرومین و اغنیا برابر می‌شود/ پایان دادن به شوک افزایش قیمت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدهادی زاهدی‌وفا ظهر امروز در جمع طرفداران جلیلی در سینما بهمن سنندج اظهار کرد: ملت ایران اسلامی رسم نوینی را در جهان اعلام کرد و آن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: تهدیدات و دشمنی‌های خرد و کلان دشمن به محض اعلام این شعار با ایران آغاز شد و تحریم‌های اقتصادی نیز از هفت ماه بعد از پیروزی انقلاب آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند قدرت خود را در نظام نوین جهانی اعلام کند.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی با بیان اینکه تغییرات زیادی در بحث عمران و آبادانی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم انجام شده است، گفت: اما با وجود ظرفیت‌ها و انتظارات ملت جای زیادی برای اقدام و کارهای بیشتری وجود دارد.

وی اضافه کرد: مشکلات اساسی در حوزه اقتصادی وجود دارد، تولیدات کاهش یافته، ظرفیت تولید برخی از کارخانه‌ها به کمتر از 60 درصد رسیده است که برای افزایش تولید عزم جدی را می‌طلبد.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی افزود:‌ باید با شناسایی مزیت‌های نسبی در استان‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های دقیق برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور ریخته شود.

زاهدی‌وفا رفع مشکل مسکن را از مهم‌ترین نیازها و اولویت‌های دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق و جداسازی قیمت زمین از مسکن به آن پایان داد.

وی افزود: باید به افزایش ناگهانی و شوک قیمت‌های مسکن در دولت جدید پایان داده شود.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی با بیان اینکه مدیران در نظام اسلامی باید نماد ساده‌زیستی باشند، گفت: مدیران ما در دوران کوتاهی که فرصت خدمت پیدا می‌کنند باید بتوانند با حداقل هزینه‌ها کار مردم را راه‌ بیندازد.

زاهدی‌وفا تصریح کرد: در دولت یازدهم حرمت محروم‌ترین و ساده‌ترین افراد درون ملت توسط مسئولین نگه داشته خواهد شد.

وی افزود: الگوی انقلاب اسلامی در ساده‌زیستی مسئولین است و اوج این را می‌توان در زندگی ساده و بدور از آلایش امام راحل دید.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی را از دیگر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اقتدار، عزت و بزرگی ایران اسلامی در جهانی متأثر از به میدان آمدن اقشار مختلف مردم به عرصه‌های مختلف است.

زاهدی‌وفا تصریح کرد: از حماسه 15 خرداد به بعد نظام اسلامی باور دارد که ملت قابل تفکیک نیست و همانگونه که مردان در عرصه‌ها حضور دارند زنان نیز باید از این قاعده محروم نباشند.

وی خاطرنشان کرد: برای خلق حماسه‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی باید تمام ظرفیت‌های ملت ایران به صحنه بیایند.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم تمام دنیایی که ادعای کدخدایی ملت‌ها را دارند به جنگ ما آمده‌اند و برای مبارزه با آنها نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها هستیم.

زاهدی‌وفا با بیان اینکه ندای بیداری و آزادی که امروز در جهان داده می‌شود از برکات انقلاب ایران اسلامی و حضور همیشه در عرصه این ملت آزاده است، افزود: پایبندی پیروان دیگر ادیان نیز تا حدود زیادی از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد:‌ حضور زنان محجبه در خیابان‌های نیویورک نیز از تاثیرات انقلاب اسلامی بوده و تا زمانیکه عمق انقلاب اسلامی ایران اینگونه باشد دشمنی دشمنان زیاد و زیادتر می‌شود.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی خاطرنشان کرد: تنها راه دفاع از ارزش‌های دینی انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان توجه به گفتمان انقلاب اسلامی است.

زاهدی‌وفا با بیان اینکه برای خلق حماسه دو رکن اساسی وجود دارد تصریح کرد: یک آرمان و دو حضور جدی و پررنگ ملت و ما برای رسیدن به این دور رکن دنبال گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی می‌تواند آنچنان مطلوب باشد که تمام ملت‌ها را به سمت و سوی خود کشیده و در زیر آن به اهداف خود برسیم.

مسئول کمیته اقتصادی ستاد انتخاباتی جلیلی در پایان تصریح کرد: کشور ایران اسلامی متشکل از اقوام گوناگونی است که تنها با وحدت و هم‌گرایی همه آنها می‌توانیم خالق حماسه‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/79002/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول