اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

قیمت بالای داروهای خارجی سبب بروز مشکل شده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت بالای داروهای خارجی به دلیل مسائل ارزی، برای بیماران مشکل‌ساز شده است.

قیمت بالای داروهای خارجی سبب بروز مشکل شده است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کشور برای شش ماه آینده هم ذخیره غذایی و هم ذخیره دارویی دارد.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات احتمال رفع تحریم‌ها علیه ایران وجود دارد، تصریح کرد: داروی خارجی حتماً برای بیماران وجود دارد و کمبود دارو به قدری نیست که بیماران دچار مشکل باشند.

فتاحی مشکلات موجود در بخش دارو را ناشی از مسائل ارزی دانست و گفت: تنها مشکل موجود در این زمینه قیمت دارو است و این مشکل یک مشکل بین‌المللی نیست، بلکه به خودمان برمی‌گردد و ریشه در اقتصاد نابسامان کشور دارد.

رفع مشکلات اقتصادی به یک منش اقتصادی تبدیل شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات زودرس توسط کاندیداهای شورای اسلامی شهر در سطح شهرستان ارومیه، افزود: برخی از کاندیداها قبل از موعد مقرر، ستاد انتخاباتی دایر کردند و به تبلیغات خود پرداختند که باید با این افراد برخورد شود.

وی تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر را زیاد عنوان کرد و گفت: حجم وسیع تبلیغات در شهر سبب ایجاد جلوه زشت در آن شده است.

فتاحی به عدم وجود تنش، بدرفتاری و بداخلاقی سیاسی و انتخاباتی در میان کاندیداها اشاره کرد و ابراز داشت: در کل، تبلیغات انتخاباتی تاکنون در فضایی آرام شکل گرفته و کمترین برخوردی ایجاد نشده است.

وی حضور مردم در انتخابات پیش‌رو را بسیار پرشور پیش‌بینی کرد و اذعان داشت: مردم کشورمان طرفدار و عاشق رهبر انقلاب هستند و همواره به ایشان لبیک می‌گویند.

فتاحی اضافه کرد: ملت ایران به دنبال وجود امنیت در کشور که نتیجه یک منش داخلی است، خواستار تبدیل شدن به قدرت اقتصادی در منطقه هستند.

وی گفت: مردم با شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی در کشور، رفع مشکلات اقتصادی را با تبدیل شدن به یک منش اقتصادی مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول