اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان خبر داد

برخورداری 21 شهرک و ناحیه صنعتی کرمان از شبکه گاز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: مجموع شهرک‌ها و نواحی صنعتی برخوردار از شبکه گاز در استان، به 21 شهرک و ناحیه رسید.

برخورداری 21 شهرک و ناحیه صنعتی کرمان از شبکه گاز

حمید قاسم‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با اتمام پروژه‌های گازرسانی هشت شهرک و هفت ناحیه صنعتی با اعتبار 34 هزار و 930 میلیون ریال، مجموع شهرک‌ها و نواحی صنعتی برخوردار از شبکه گاز در استان کرمان به 21 شهرک و ناحیه رسید.

وی شهرک‌های صنعتی بردسیر، بافت و شهربابک را دارای زیرساخت شبکه گاز عنوان کرد و افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه‌های گازرسانی در سنوات گذشته، تمام مبلغ جذب شده است.

قاسم‌نژاد وضعیت گازرسانی به نواحی صنعتی اختیارآباد و سعدی و طرح توسعه شهرک‌های صنعتی کرمان و سیرجان را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده، پرداخت بدهی به شرکت گاز استان از سال‌های قبل انجام و تزریق گاز و واگذاری انشعاب به واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک‌های یاد شده از اواسط سال 91 انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم، پروژه‌های گازرسانی در شهرک‌های صنعتی بم، انار، زرند دو و ناحیه صنعتی بهشت وحدت را در سال جاری در صورت تأمین اعتبار به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان اظهارداشت: ایجاد شبکه گاز در اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان که از مجموع 21 شهرک و ناحیه، 13 مورد تزریق گاز شده‌اند، امتیاز قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف است.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول