اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 91 تاکنون محقق شد

بهره‌مندی 825 خانوار مددجوی کمیته امداد بویراحمد از تسهیلات مشاغل خانگی

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: از سال 91 تاکنون 825 خانوار مددجوی کمیته امداد بویراحمد از تسهیلات مشاغل خانگی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 825 خانوار مددجوی کمیته امداد بویراحمد از تسهیلات مشاغل خانگی

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 825 خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به منظور درآمدزایی و رفع مشکلات مالی جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی به اهداف کمیته امداد امام خمینی بویراحمد پرداخت و گفت: این نهاد حمایتی در راستای تحقق بخشیدن به امر خود‌اشتغالی در بین خانواده‌های مددجو اقدام به پرداخت تسهیلات مختلف می‌کند تا میزان مشکلات آن‌ها نیز کاهش یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 825 خانواده مددجوی واجد شرایط، تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند که تاکنون در اجرای طرح موفق عمل کرده‌اند.

پرداخت بیش از 24 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در بویراحمد 

انصاری میزان وام پرداختی به مددجویان در این زمینه را 24 میلیارد و 750 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از راه‌های درآمدزایی زودبازده و آسان برای مددجویان مشاغل خانگی است.

وی تصریح کرد: افزایش توانمندی‌ اقتصادی خانواد‌ه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و مددجویان با اجرای طرح‌های مشاغل خانگی می‌توانند نقش مؤثری در درآمدزایی خانواده‌ها داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بویراحمد دیگر مزایای طرح مشاغل خانگی را اشتغالزایی، اوقات فراغت و کمک به اقتصاد خانواده‌ها در کنار کارهای خانه و تربیت فرزندان دانست.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول