اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم تنیس خاکی قزوین نیازمند حمایت‌های مالی است

در حالی که کمتر از سه ماه دیگر به آغاز رقابت‌های لیگ برتر تنیس خاکی باشگاه‌های کشورمان باقی مانده است، تیم تنیس خاکی قزوین نیازمند حمایت‌های مالی است‌.

تیم تنیس خاکی قزوین نیازمند حمایت‌های مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم هیئت تنیس خاکی استان قزوین که سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس خاکی باشگاه‌های کشور، موفق شد جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را از آن خود کند، این روزها به نوعی باید تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها پشت سر بگذارد، اما متأسفانه نبود حامی و عدم پشتوانه مالی مناسب شرکت این تیم در لیگ برتر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

این گفته‌ها را محمدرضا شهیدی، رئیس هیئت تنیس خاکی استان قزوین تأیید کرد و گفت: تأمین هزینه‌های تیم تنیس خاکی استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور بالا است و با وجود تمامی تلاش‌هایی که صورت گرفته، بعید به نظر می‌رسد تا فرصت باقیمانده به آغاز مسابقات لیگ، بتوان این مشکل را برطرف کرد.

شهیدی اعتقاد دارد که اگر حمایت‌کننده مالی و به نوعی حمایت‌کننده برای تیم تنیس خاکی استان قزوین فراهم نشود و شرایط برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر صورت نگیرد، به طور حتم تیم هیئت تنیس خاکی استان به حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگا‌ه‌های کشور ادامه خواهد داد.

البته صحبت‌های رئیس هیئت تنیس خاکی استان در حالی مطرح می‌شود که به نوعی فراهم کردن این شرایط قطعا به سود ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان قزوین نخواهد بود، چراکه بر همگان روشن است که رقابت‌های لیگ برتر جایی است که همه تیم‌ها با بهترین نفرات خود در این مسابقات حاضر خواهند شد و عدم حضور در این مسابقات به نوعی ضمن اینکه از دست دادن فرصت محسوب می‌شود، یک فرصت‌سوزی تمام و کمال برای ورزش تنیس خاکی استان است.

اگرچه بنا نیست که صحبت‌های محمدرضا شهیدی زیرسئوال برده شود، چراکه به طور حتم شهیدی در گفته‌های خود تأکید کرده که حمایت‌کننده مالی در کار نیست، اگر چه جا دارد که مسئولان ورزش استان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالایی که رشته ورزشی تنیس خاکی می‌تواند در میان ورزشکاران خود با استفاده از حضور در لیگ برتر ایجاد کند، به تیم تنیس خاکی استان برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر یاری برسانند.

مسئولان نباید فراموش کنند که مشکلات مالی در ماه‌های گذشته گریبان‌گیر بیشتر تیم‌های استان حتی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در رقابت‌های لیگ برتر را گرفته بود و اگر قرار باشد که تیم‌های قزوینی در رشته‌های ورزشی مختلف با شایستگی راهی لیگ برتر شوند و به علت نبود حامی مالی و مشکلات مالی از حضور در این مسابقات انصراف دهند، قطعا این اتفاق به سود ورزش استان نخواهد بود و تیم‌های رشته‌های ورزشی استان، ورزشکاران و حتی مسئولان و رؤسای اداره ورزش و جوانان استان از این امر ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول