اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

تقدیر هیئت تنیس قم از قهرمان تنیس کشور

دبیر هیئت تنیس استان قم از تقدیر این هیئت از تیم شهید صدوقی قهرمان سال جاری مسابقات تنیس باشگاه‌های کشور خبر داد.

تقدیر هیئت تنیس قم از قهرمان تنیس کشور

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم تنیس شهید صدوقی به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم اردیبهشت‌ماه سال جاری در مسابقات تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یافته و برای به دست آوردن جواز صعود به لیگ دسته اول تلاش وصف‌ناپذیری داشت.

وی ابراز داشت: در بین تنیس‌بازان قمی فعال در سطوح سنی مختلف، چهره‌های توانمندی وجود دارند که همگی شرایط بسیار خوبی برای حضور در این دوره از مسابقات و رقابت با برترین‌‌های تنیس کشور را داشتند که از قضا همین‌گونه هم شد و تیم شهید صدوقی با پشتوانه استعدادهای تنیس قم قهرمان کشور شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم ادامه داد: در چند سال اخیر در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور و همچنین مسابقات لیگ‌های تنیس کشور برای نشان دادن توانمندی بسیار بالای تنیس قم، تنها برای کسب مقام قهرمانی تلاش کرده‌ایم و چندین بار نیز به این مهم رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم تنیس شهید صدوقی قم با توجه به اینکه تمرینات مستمری را در چند ماه پیش از اعزام به رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور پشت‌ سر گذاشته‌ بودند، امیدوارانه و با آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌ها تیم قم را به مقامی درخور و شایسته رساندند.

خاتمی یادآور شد: در چند سال گذشته در جریان رقابت‌های تنیس قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور تیم‌های مردان و بانوان قم با نام‌های مختلف موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شده بودند تا تنیس قم آرام آرام خود را به سطح اول تنیس کشور که همان حضور در لیگ برتر است، نزدیک‌تر کند.

وی ابراز داشت: تنیس‌بازان شایسته تیم شهید صدوقی قم با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان قم تأکید کرد: اعضای این تیم توانایی و ظرفیت بسیار بالایی دارند و قطعاً با تلاش بیشتر در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تنیس قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور نیز به دنبال موفقیت در صعود به لیگ برتر خواهند بود.

وی عنوان داشت:‌ رقابت‌های تنیس قهرمانی لیگ دسته دوم مردان باشگاه‌های کشور دو تیم را به لیگ دسته اول تنیس کشور معرفی کرد و به پاس قهرمانی ارزنده‌ای که تیم تنیس مردان شهید صدوقی قم در این رقابت‌ها داشت از این تیم تقدیر می‌شود.

خاتمی با تقدیر از حامی مالی تیم تنیس شهید صدوقی قم اظهار داشت: امیدوارم حالا که این تیم با تمام توان برای کسب این جواز نیز تلاش کرده، عزیزان ما از تیم تنیس شهید صدوقی در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور نیز حمایت کنند.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول