اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس قم:

تنیس قم شروع پرقدرتی در سال 92 داشت / قابلیت تنیس قم برای معرفی ملی پوش

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس قم این ظرفیت را دارد که نسبت به معرفی چهره‌های مستعد به تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف اقدام کند.

تنیس قم شروع پرقدرتی در سال 92 داشت / قابلیت تنیس قم برای معرفی ملی پوش

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی تعریف شده در فدراسیون تنیس دارای ورزشکاران نخبه و مستعد هستیم که بسیاری از آنها حتی در مسابقات قهرمانی کشور دارای عنوان و افتخار هستند.

وی ادامه داد: تنیس قم برای رشد و توسعه بیشتر و همچنین برای کسب عناوین ارزشمند در مسابقات قهرمانی کشور در این سال‌ها تمام تمرکز خود را به استعدادیابی و سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه معطوف کرده است و خوشبختانه نتایج خوبی گرفته‌ایم.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان داشت: خوشبختانه تنیس قم در آغاز سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شروع بسیار پرقدرتی داشت و در نخستین رویداد رسمی تنیس کشور در سال جاری توانست در جدال با برترین‌های تنیس کشور قهرمان لیگ دسته دوم شود.

وی خاطرنشان کرد: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور توسط تیم تنیس شهید صدوقی قم در حالی به دست آمد که تمام چهره‌ها و نفرات این تیم از تنیسورهای بومی بودند و با کمترین امکانات این موفقیت به دست آمد.

خاتمی یادآور شد: با موفقیت در به دست آوردن سکوی نخست رقابت‌های تنیس قهرمانی مردان کشور در بهار امسال، تیم تنیس شهید صدوقی قم توانست جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور را از آن خود کند.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز در چنین ایامی تیم بانوان تنیس قم موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور و به دست آوردن جواز صعود به لیگ دسته اول شد، ضمن اینکه موفقیت تیم تنیس ساحلی قم در کسب مقام سوم کشور توفیق ارزنده‌ای داشت و حالا امیدواریم موفقیت‌های دیگری برای تنیس‌بازان قم در سال جاری رقم بخورد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه به وضعیت این رشته ورزش در بخش قهرمانی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در قم در رشته تنیس وجود دارد، در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در بخش قهرمانی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با آموزش‌هایی که امسال خواهیم داشت و تلاش بسیار خوبی که در امر استعدادیابی در هیئت در حال انجام است در سال جاری خبرهای خوبی از رشته ورزشی تنیس در رقابت‌های مهم کشوری تنیس خواهیم شنید.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول