اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنیسور قزوینی پنج پله در رنکینگ جهانی ارتقا یافت

حمیدرضا طاهرخانی، تنیسور شایسته قزوینی با تشخیص فدراسیون جهانی پنج پله در رده‌بندی جهانی ارتقا پیدا کرد.

تنیسور قزوینی پنج پله در رنکینگ جهانی ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا طاهرخانی در جریان رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی به همراه مهران احدی‌فر، نیما و نوشاد عالمیان تیم ملی تنیس روی میز کشور را همراهی می‌کرد.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز این رده‌بندی را در جدیدترین آمار خود اعلام کرده که در این بین حمیدرضا طاهرخانی با توجه به درخشش خوب خود در رقابت‌های جهانی توانسته است با پنج پله صعود در جایگاه 630 جهان قرار بگیرد.

البته حضور این تنیسور شایسته قزوینی برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان سال 2013 فرانسه در ارتقای رتبه این بازیکن در رده‌بندی فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ بدون تأثیر نبوده است.

به هر حال حضور حمیدرضا طاهرخانی در این مسابقات با توجه به نخستین حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان با ارزش است؛ زیرا این تنیسور ارزنده استان در رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دور مقدماتی با عبور از سد رقیبان خود از کشورهای یمن و کانادا به عنوان سرگروه راهی دور دوم این مسابقات شد.

به طور حتم طاهرخانی در دیدار دور دوم خود در رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان اگر از تجربه بالاتری برخوردار بود، می‌توانست مقابل رقیب خود از روسیه به برتری برسد و راهی دور سوم رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان شود.

بدون شک حضور طاهرخانی در بالاترین سطح رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان ضمن اینکه افتخاری بزرگ برای ورزش تنیس روی میز استان به حساب آمد، به نوعی بر این ورزشکار شایسته قزوینی هم تأثیرگذار است و می‌تواند در رنکینگ این تنیسور در فدراسیون جهانی تنیس روی میز مؤثر باشد.

اگر برنامه‌ریزی و استعدادیابی در دستور کار مسئولان هیئت ورزشی تنیس روی میز استان قرار گیرد، می‌توان با قاطعیت اذعان کرد که در آینده طاهرخانی‌های زیادی می‌توان به جامعه ورزش تنیس روی میز کشور تحویل داد.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول