اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان:

لیگ تنیس روی میز باید سال گذشته به پایان می‌رسید

سرمربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان گفت: بهتر بود مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در سال گذشته به پایان برسد زیرا در سال جاری نیز با تاخیرهای زیادی مواجه خواهد شد.

لیگ تنیس روی میز باید سال گذشته به پایان می‌رسید

فاطمه رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به برنامه‌ریزی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان اعتراض داریم اما مسئولان سازمان لیگ نیز در جواب می‌گویند برنامه بهتری سراغ داریم، به آن‌ها بگوییم.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل فدراسیون تیم‌هایی که یک بازیکن ملی‌پوش دارند، مسابقاتشان به تاخیر می‌افتد و به دلیل اینکه بازیکنان ملی‌پوش به طور مداوم درگیر مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی هستند، مسابقات لیگ برتر نتوانسته به طور منظم پیگیری شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان با اشاره به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تصریح کرد: تاریخ 7و 14 تیر ماه سال جاری برای دو دیدار آینده ماهان اعلام شده اما به دلیل در پیش بودن مسابقات آسیایی احتمال تاخیر دوباره نیز وجود دارد.

وی  تصریح کرد: با توجه به تاخیر زیاد مسابقات لیگ برتر، تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکل مواجه شده‌اند اما شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان انتظار زیادی از سازمان لیگ داشت و آن‌ها را در این برنامه‌ریزی مقصر دانست.

رجبی ادامه داد: در صورتی که لیگ تا این اندازه به تاخیر نیفتاده بود، باید در حال حاضر برای مسابقاتت فصل جدید آماده می‌شدیم اما این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول