اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه اول مقدماتی

حریفان قم در تنیس قهرمانی کشور مشخص شدند

دبیر هیئت تنیس قم از مشخص شدن حریفان تیم تنیس مردان استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

حریفان قم در تنیس قهرمانی کشور مشخص شدند

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دومین مرحله مسابقات تنیس مناطق کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان مرحله دوم مسابقات مناطق کشور به صورت همزمان به میزبانی چهار شهر به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به شهرهای میزبان این مرحله از مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور ادامه داد: هیئت‌های تنیس استان‌های همدان، گیلان، مازندران و چهارمحال و بختیاری در شهرهای همدان، رشت، بابلسر و شهرکرد از این پیکارها میزبانی می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه تیمی آماده به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم راهی این رقابت‌ها خواهد شد، اضافه کرد: طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس و براساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ تنیس کشور این رقابت‌ها از نهم تیر‌ماه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: مرحله دوم مسابقات مناطق قهرمانی کشور از نهم تیر‌ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان با توجه به شرایطی که فدراسیون تنیس در نامه‌ای به هیئت‌های استانی اعلام کرده است می‌توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

خاتمی با اشاره به شرایط مسابقات از قرعه‌کشی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خبر داد و اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی مناطق کشور در پنج منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند که تیم قم در گروه یا منطقه اول قرار دارد.

وی به حریفان تیم هیئت تنیس استان قم در این دوره از رقابت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تنیس‌بازان قمی در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های تنیس استان‌های البرز، تهران، زنجان، قزوین، مرکزی و همدان به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیئت تنیس استان قم از مشخص شدن زمان رقابت تنیس بازان قمی با حریفان خود در گروه اول مقدماتی نیز خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در این گروه از یازدهم تیرماه به مدت یک هفته در شهر همدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در گروه دوم نیز تیم‌های تنیس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و گیلان از نهم تا شانزدهم تیرماه در رشت و در گروه سوم تیم‌های تنیس استان‌های اصفهان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و چهارمحال و بختیاری در همین زمان در شهرکرد با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسابقات گروه چهارم نیز با حضور تیم‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد و در گروه پنجم نیز تیم‌های تنیس استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و مازندران در بابلسر برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: 32 نفر اول رنکینگ تنیس کشور حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت؛ برای حضور در این رقابت‌ها داشتن کارت بیمه ورزشی سال 1392 الزامی است و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه در هنگام ثبت‌نام نیز مهم خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول