اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

حماسه به یادماندنی 24 خرداد دشمن را مأیوس کرد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حماسه به یادماندنی 24 خرداد در تقویت بنیه‌های نظام اسلامی دشمنان انقلاب را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد.

حماسه به یادماندنی 24 خرداد دشمن را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل اظهار داشت: به برکت حضور مردم نظام اسلامی ما اقتدار واقعی خود را حفظ کرده و در ادامه مسیر نیز با این آرای مستحکم و بسیار بالا وظیفه دولتمردان و مسئولان در انجام خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم حساس و سنگین است.

وی تصریح کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی از مسئولان و مدیران اجرایی خواستند تا آنها نیز در خلق حماسه اقتصادی با تدبیر و دوراندیشی عمل کنند تا با لبیک به منویات مقام معظم رهبری هر دو حماسه سیاسی و اقتصادی به شایستگی رقم بخورد.

رضایی با یادآوری اینکه حضور آگاهانه مردم در صحنه خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان بود، خاطر نشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات 24 خرداد در نوع خود بی‌نظیر بود.

این مسئول اضافه کرد: میزان قانون‌گرایی نامزدها، طرفداران و ستادهای تبلیغاتی آنها و وضعیت جرایم و تخلفات در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مطلوب و ارزنده بوده است.

وی از ورود ستادهای ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به مرحله دیگر خبر داد و بیان کرد: قبل، حین و پس از انتخابات سه مقطع زمانی فعالیت ستادها محسوب می‌شوند که با پشت سر گذاشتن مراحل اول و دوم مرحله بعدی با دقت تمام تحرکات و فعالیت‌ها رصد شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: مردم حماسه به یادماندنی را روز جمعه به نمایش گذاشتند که این حماسه پیام روشنی به دشمنان و بدخواهان نظام بود که همیشه بعد از حضور آگاهانه ملت دچار یأس و ناامیدی می‌شوند.

رضایی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها و پایبندی به گفتمان حقیقی امام، شهدا و ارزش‌های ناب اسلامی است که هرگز این ملت این گفتمان را به فراموشی نسپرده و بیش از گذشته جایگاه و عظمت آن را نشان می‌دهند.

وی در پایان سخنان خود افزود: تخلف و جرایم انتخاباتی خاصی در استان مشاهده نشد و با همراهی تمامی دست‌اندرکاران انتخابات و بصیرت خود مردم برخی نواقص و کوتاهی‌ها نیز به سرعت برطرف و جبران شد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول