اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس عنوان کرد

روز 24 خرداد روز مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی مردم ایران اسلامی را حماسه‌سازان قرن دانست و گفت: در روز 24 خرداد مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی‌ کلمه در نظام جمهوری اسلامی عملی شد.

روز 24 خرداد روز مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در تحقق منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت یک حماسه عظیم مردمی در روز 24 خرداد خلق شد.

وی مردم ایران اسلامی را حماسه‌سازان قرن دانست و ادامه داد: مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی‌ کلمه در نظام جمهوری اسلامی عملی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هیچ جای دنیا همانند مردم ایران اسلامی نیستند چون این مردم آن چنان مشتاق حضور بودند که از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی مهلت قانونی برای رأی‌گیری حضوری حماسی از خود به یادگار گذاشتند.

وی خلق حماسه دیروز را بی‌نظیر خواند و گفت: دنیا مبهوت حضور پرشور و گسترده مردم ایران شده بود.

خجسته با اشاره به اینکه توطئه‌ها و ترفندهای دشمن راه به جایی نبرد، ابراز داشت: دشمن تمام هزینه‌هایی که صرف تبلیغات علیه نظام کرده بود را بر باد رفته می‌بیند.

*حماسه وحدت را دنبال کنیم

وی ایجاد امید و نشاط در بین دوستان انقلاب را از دیگر مواهب این حضور پرشور قلمداد کرد و افزود: مردم با این حضور مهر تأیید دیگری بر جمهوری اسلامی زدند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اثر بعدی این حضور پرشور، افت فشارها و تهدیدات بین‌المللی علیه ایران اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از این به بعد حماسه وحدت را دنبال کرد، افزود: همه با هم باید متحد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وارد عرصه شویم.

خجسته خواستار خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولان به ویژه رئیس جمهور آینده شد و ابراز داشت: تحقق وعده‌های داده شده از یک سو و وحدت و همگرایی از سوی دیگر در برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید مشکلات معیشتی را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/89002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول