اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس خبر داد

آغاز شمارش برخی از صندوق‌های شورای شهر در فارس

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس از آغاز شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در برخی از مناطق این استان خبر داد.

آغاز شمارش برخی از صندوق‌های شورای شهر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی صبح امروز در ستاد انتخابات مرکزی فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی مناطق فارس که شمارش آرای ریاست جمهوری در آنها تمام شده صندوق‌های شورای شهر گشوده شده و همکاران ما در حال شمارش آرا هستند.

وی افزود: طبق گزارشاتی که از نقاط مختلف استان فارس جمع‌آوری کردیم بیشتر صندوق‌های ریاست جمهوری شمارش شده، چرا که در ابتدا باید این صندوق‌ها به طور کامل شمارش شود.

صادقی اضافه کرد: همکاران ما در حال جمع‌بندی و وارد کردن آرا به سامانه هستند چرا که بعد از شمارش صورت‌جلسات باید به امضای هیئت‌های اجرایی و نظارت برسد و وارد سامانه شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس تصریح کرد: آمار زمانی که وارد سامانه شود به طور مستقیم به ستاد انتخابات کشور منتقل می‌شود و ما نیز آن را رویت کرده و به تدریج آمار مناطق را اعلام می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: هم‌اکنون همکاران ما در هر جای استان فارس مشغول هستند تا شمارش آرای ریاست جمهوری و نهایی کردن صورتجلسات به اتمام برسد تا پس از آن برای بازگشایی و شمارش آرا صندوق‌های شوراهای اسلامی اقدام کنند.

وی اعلام نتایج استانی انتخابات ریاست جمهوری را از وظایف ستاد مرکزی انتخابات دانست و افزود: هنوز جمع‌بندی نهایی برای خود ما نیز حاصل نشده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول